کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصويري شکوفه باران شهر سامان

24 اسفند 1394 ساعت 11:04

شکوفه باران شهرستان سامان در روز هاي پاياني سال زيبايي خاصي به شهرستان سامان داده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سامان از شهرستانهاي اصلي استان چهار محال بختياري و در حاشيه کوه شيراز قرار گرفته است. شهرستان سامان در ۲۰ کيلومتري شهرکرد واقع شده است که به دليل عبورزاينده رود از سامان و عبور جاده هاي شهرکرد، اصفهان ، خوزستان استعدادي فراوان و بالقوه جهت جذب توريست دارد.

عده اي ميگويند وجه تسميه نامگذاري سامان به علت آن است که کلمه “سامان” در زبان ترکي به معناي کاه است و زراعي بودن زمين هاي اين منطقه دليل وجود فراوان کاه گندم مي باشد.

عبور زاينده رود از سامان باعث به وجود آمدن تفرجگاههاي بسيار زيبا در حاشيه آن همراه با دهکده هاي توريستي فراوان شده است . آثار تاريخي ديدني همچون پل زمان خان و آسياب هاي آبي رؤيايي در اطراف زاينده رود ، همگي جاذب گردشگر به سامان مي شود.

با شکوفه باران شدن شهر سامان در اين مدت قبل از آغاز تعطيلات عيد نوروز گردشگران زيادي در اين مدت از شهرستان سامان بازديد کردند.

با باز شدن شکوفه هاي درختان در شهرستان سامان حال و هواي شهرستان به نوعي در اخرين روز هاي زمستاني سال ، حال و هواي بهاري به خود گرفته است و اين حال و هوا شادابي خاصي به شهرستان و شهر سامان داده است .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س


کد مطلب: 27849

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/27849/1/گزارش-تصويري-شکوفه-باران-شهر-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir