کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شروع عزاي حسيني در اردل با برپايي همايش مسئولين هيئات مذهبي و مداحان

22 مهر 1394 ساعت 14:38

به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و شروع عزاي حسيني همايش هيئات مذهبي،مداحان و شعراي آئيني در شهرستان اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همايش هيئات مذهبي،مداحان و شعراي آئيني با حمايت کانون مداحان صبح امروز ۲۲ مهرماه راس ساعت ۱۰ با حضور فرمانده نيروي انتظامي،مسئولين هيئت هاي مذهبي،مداحان و شعراي آئيني در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برپا مي‌شود.

حجت الاسلام کريم پور امام جماعت مسجد امام حسين(ع) در اين مراسم ضمن بيان اينکه مي بايست از فرصت محرم براي نجات جامعه استفاده کرد، گفت: هيئات مذهبي بايد بدانند که مي توان با جوانان همراه شد و در جذب هرچه بيشتر آنان به هيئات و عزاداري امام حسين(ع) اهتمام ويژه اي داشت.

کريم پور با اشاره به اينکه ياحسين(ع) گفتن يک جوان به معناي مرگ بر گناه براي اوست، بيان کرد: جوانان را به دليل ظاهر از عزاداري و مشارکت محروم نسازيد چرا که اين جوانان با هر تفکري ميهمان اباعبدالله الحسين (ع) هستند و مسئولان هيئات تنها خادم.

وي با بيان اينکه کربلا با همه حوادث دنيا متفاوت است و تفاوت آن هم در اين است که حسين(ع) براي همه اعضا، از طفل شيرخواره تا جوان و پير نقش تعريف کرده است، افزود: اين نقش ها است که در زندگي تک تک مسلمانان و شيعيان نقش آفريني مي کند لذا بايد شرايط را براي اين تاثيرگذاري در بين اقشار جامعه فراهم کرد.

در اين همايش شال عزاي حسيني به مسئولين هيئت هاي مذهبي و مداحان اهداءشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24958

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/24958/1/شروع-عزاي-حسيني-اردل-برپايي-همايش-مسئولين-هيئات-مذهبي-مداحان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir