کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوي طرح هجرت بسيج دانش اموزي در حال اجرا است + تصاوير

28 مرداد 1394 ساعت 12:49

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان از اجراي طرح هجرت بسيج دانش آموزي در شهرستان سامان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز بهرام مصيبي در گفتگو با خبرنگار سامان ما از اجراي اردوي طرح هجرت در شهر سامان با حضور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان پسر در مدرسه معارف شهر سامان خبر داد و اظهار داشت: مدرسه راهنمايي پسرانه معارف سامان با تلاش دانش‌آموزان مرمت و زيباسازي مي‌شود.

مصيبي با بيان اينکه رهبر مقام معظم رهبري بيان داشتند طرح (بسيج سازندگي) به منظور استفاده از نيرو و نشاط جوانان براي سازندگي کشور در اوقات فراغت به درخواست اينجانب فراهم شده است، اذعان داشت: اين طرح با هدف غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان با شرکت در عرصه‌هاي مرمت، بهسازي مدارس و با حضور بسيج و با منظورتحقق بخشيدن به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر به کارگيري و غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينکه از ديگر اهداف اين طرح شناسايي، هدايت و به کار گيري قابليت‌ها، توانمندي‌ها و تجربيات و تخصص دانش‌آموزان، افزايش دلبستگي دانش‌آموزان به فضاي آموزشي، مشارکت دانش‌آموزان در حفظ و نگهداري فضاهاي گروهي، آشناسازي دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعاليت‌هاي گروهي در فصل تابستان است.

مصيبي عنوان کرد: دانش‌آموزان بسيجي پسر شهرستان سامان امسال نيز هم، چون سال‌هاي گذشته با شور و اشتياق خاصي از اين طرح استقبال کرده و در مرمت و بهسازي مدارس همکاري و مشارکت صميمي مي‌نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 24069

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/24069/1/اردوي-طرح-هجرت-بسيج-دانش-اموزي-حال-اجرا-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir