:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - ارتقا انگيزه و خود باوري جوانان هدف اصلي معاونت علمي موسسه است/ برگزاري کلاس آموزشي براي۱۸۰نفر از دانش آموزان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول معاونت علمي موسسه پويا دستان جوان شهربن:

ارتقا انگيزه و خود باوري جوانان هدف اصلي معاونت علمي موسسه است/ برگزاري کلاس آموزشي براي۱۸۰نفر از دانش آموزان

17 ارديبهشت 1394 ساعت 11:07

مسئول معاونت علمي موسسه پويا دستان جوان شهر بن گفت: بالابردن انگيزه و روحيه خود باوري براي تحصيلات تکميلي و پيشرفت جوانان از مهم ترين اهداف موسسه بوده است و تاکنون توانسته ايم براي ۱۸۰نفر از دانش آموزان کلاس هاي تقويتي برگزار نماييم.


به گزارش جهانبین نیوز سعيد طاهري مسئول معاونت علمي موسسه پويا دستان جوان شهر بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: اگر جواني بتواند براي هم سن و سالان خود به عنوان الگو و نخبه معرفي گردد مي تواند نقش بسزايي در افزايش روحيه خودباوري و انگيزه داشته و سطح علمي جامعه ارتقا يابد.

طاهري تصريح کرد: شهرستان بن نخبگان فراواني در تمام زمينه ها دارد که نه تنها در استان بلکه در کشور افتخار کسب نموده و الگو هستند.

وي هدف از اين معاونت را ارتقا سطح علمي و بالابردن روحيه جوانان دانست و گفت: اين معاونت از پنج واحد "دانش آموزي، هسته علمي، مشاوره و آموزش و پژوهش ،کتابخانه ،بانک اطلاعاتي" تشکيل شده است.

طاهري هسته علمي را ويژه دانشجويان دانست و خاطر نشان کرد: هدف اين هسته شناسايي نخبگان بومي، برگزاري مشاوره هاي تخصصي تحصيلات تکميلي و تحقيقات علمي است.

مسئول معاونت علمي اين موسسه با بيان اينکه نبود کتابخانه تخصصي يکي از ضعف هاي شهرستان بوده، افزود: با کمک دانشجويان کتاب هاي تخصصي رشته هاي مختلف دانشگاهي جمع آوري شده و توانسته ايم کتابخانه اي تخصصي در اين موسسه راه اندازي نماييم که بسياري از اين کتب اهدايي خود دانشجويان است و ساير دانشجويان نيز در راستاي تکميل نمودن اين کتابخانه مي توانند به موسسه کمک نمايند.

وي خاطر نشان کرد: بانک اطلاعاتي اين موسسه شامل شناسايي نخبگان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و اساتيد و دانشجويان و فارغ التحصيلان بومي است تا بتوانيم در مواقع نياز از وجود آن ها بهره برده و الگويي تمام نما براي جوانان باشند.

طاهري واحد دانش آموزي را مهم ترين واحد اين معاونت معرفي کرد و افزود: اين واحد با تشکيل شوراي دانش آموزي و با مشارکت آموزش و پرورش سعي نموده در تمامي مقاطع تحصيلي شوراي خود را تشکيل و به بررسي مشکلات دانش آموزان بپردازد.

وي خاطر نشان کرد: سال گذشته در قالب جهاد علمي و با همکاري سپاه ناحيه شهرستان بن و آموزش و پرورش توانستيم براي۱۲۰ نفر از دانش آموزان دوره آموزش در مقاطع مختلف برگزار کرده و امسال نيز با شروع سال توانستيم به ۶۰ نفر از اين دانش آموزان تدريس نموده و کلاس هاي تقويتي برگزار کنيم.

مسئول معاونت علمي موسسه استفاده از ظرفيت هاي اعضاي موسسه را يک امر مهم در برگزاري اين دوره هاي آموزشي دانست و افزود: اساتيدي که براي اين دوره ها استفاده مي شود از اعضاي خود موسسه بوده و براي زکات علم خود اين کار را نموده و در تابستان امسال نيز به صورت منسجم تر اين دوره ها به صورت رايگان همانند قبل برگزار خواهد شد.

وي هدف از اين دوره هاي تقويتي را ارتقا سطح علمي دانش آموزان عنوان کرد و افزود: در کنار مباحث آموزشي، تورهاي دانشگاهي با همکاري آموزش و پرورش برگزار خواهد شد تا دانش آموزان از تزديک با محيط دانشگاه و فضاهاي تحقيقاتي آشنا شوند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22248

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/22248/1/ارتقا-انگيزه-خود-باوري-جوانان-هدف-اصلي-معاونت-علمي-موسسه-برگزاري-کلاس-آموزشي-براي۱۸۰نفر-دانش-آموزان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir