کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌هاي فرهنگي هنري سرآمدترين فعاليت‌ها در بين دانش‌آموزان است

10 ارديبهشت 1394 ساعت 19:58

در آييني از 1200 برگزيده مسابقات فرهنگي و هنري دانش آموزان شهرستان فارسان تجليل به عمل آمد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با حضور امام جمعه فارسان ، رئيس ستاد تبليغات اسلامي شهرستان و مدير آموزش و پرورش از يک‌هزار و دويست نفر از برگزيدگان مسابقات فرهنگي هنري در سالن اجتماعات کانون شهيد بهشتي تجليل شد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در اين مراسم گفت: برگزاري مسابقات فرهنگي هنري و معارف اسلامي باعث شکوفايي و رشد و نمو استعدادها و توانايي‌هاي دانش‌آموزان مي‌شود و آنها بايد از اين فرصت‌ها استفاده کرده و با برنامه‌ريزي دقيق در اين مسابقات شرکت کنند.

احمد اسکندري مسابقات فرهنگي هنري و معارف اسلامي را بستر مناسبي براي رشد خلاقيت دانش‌آموزان در جامعه دانست و افزود: برنامه‌هاي فرهنگي هنري سرآمدترين فعاليت‌ها در بين دانش‌آموزان است.

معاون پرورشي مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان نيز گفت:تجليل و تکريم از افراد برگزيده باعث شکوفايي استعدادها و تشويق ديگران به امر نيکو خواهد شد.

بزر گ نيا افزود: انقلاب اسلامي ايران در طول تاريخ مورد هجمه‌هاي زيادي قرار گرفته که با تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي هنري در جامعه به خصوص در مدارس مي‌توان با اين هجمه‌هاي فرهنگي مقابله کرد.



انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 22138

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/22138/1/برنامه-هاي-فرهنگي-هنري-سرآمدترين-فعاليت-ها-بين-دانش-آموزان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir