کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهپيمايي 22 بهمن در بروجن با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد/ شعار يکپارچه مردم بروجن"نه تحريم نه ذلت مذاکره با عزت" + تصاویر

22 بهمن 1393 ساعت 13:47

راهپيمايي يوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان بروجن برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مردم شهرستان بروجن بار ديگر با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن پشت، در يک روز باراني؛ پوزه ی استکبار را به خاک ماليديد و غرور آفريني کردند.

موج گسترده مردم در مسير راهپيمايي اعم از کودک، جوان و سالخورده با مشت هاي گره کرده با سردادن شعار"مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل، نه تحريم نه ذلت مذاکره با عزت، انرژي هسته اي حق مسلم ماست و آمريکا حق نداره حتي يک شرط بذاره" مشت دوباره اي بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

يکي ازاهالي شهر بروجن ۲۲ بهمن و پيروزي را از بزرگ ترين افتخارات تاريخ ايران دانست و گفت: ما با حضور آگاهانه خود آمده ايم تا اقتدار و عزم را براي حراست از دستاوردهاي انقلاب به جهانيان نشان دهيم.

وي ادامه داد: انقلاب هديه اي الهي است که به برکت جانفشاني مجاهدان خون پاک شهدا و تدبير امام راحل به پيروزي رسيد.

ديگر شهروند بروجني بر توجه دولت به دستاوردهاي هسته اي تاکيد کرد و گفت: دستگاه ديپلماسي بايد خطوط قرمز و عزت ملي را در مذاکرات حفظ کند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 20863

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/20863/1/راهپيمايي-22-بهمن-بروجن-شکوه-تمامتر-برگزار-شعار-يکپارچه-مردم-نه-تحريم-ذلت-مذاکره-عزت-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir