کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عزاداران حسيني در اردل نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند+تصاوير

13 آبان 1393 ساعت 22:53

عزاداران پرشور حسيني در اردل، نماز ظهر عاشورا را به ياد شهيدان کربلا و آخرين نماز امام سوم شيعيان حضرت سيدالشهدا حسين بن علي (ع) باشکوه هر چه تمامتر به جماعت اقامه کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، دسته هاي عزادار مردم مومن و سوگوار اردل در قالب دسته ها و هيات هاي عزاداري به ياد نماز ماندگار ظهر عاشورا و پس از حضور در مراسم روز ملي مبارزه با استکبار جهاني در صفوف منظم و به هم پيوسته، نماز ظهر عاشورا را در حسينيه شهداء اين شهر برپا کردند.

حضور خيل عظيم عزاداران ابا عبدالله الحسين (ع) که اقشار مختلف مردم را در برمي گيرد، جلوه هاي معنوي شور حسيني را در قالب دسته ها و هيات هاي سوگوار در نماز ظهر عاشورا در اين شهرستان متجلي ساخت.

شرکت کنندگان اعم از زن و مرد پير و جوان در صفوفي به هم پيوسته در صف بندگي خدا قرار گرفته و با معبود خويش در اين روز بزرگ راز و نياز کردند و پس از قرائت زيارت پرفيض عاشورا در غم شهادت مظلومانه فرزند پيامبر(ص) به سوگواري و عزاداري پرداختند.

پيش از برگزاري نماز ظهر عاشورا عزاداران حسيني در اين شهرستان، در راهپيمايي ۱۳ آبان نيز حضور يافتند و با سردادن شعارهايي ازجمله 'مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسراييل' خشم و انزجار خود را از آمريکا، رژيم صهيونيستي و ساير کشورهاي استکباري اعلام کردند.
انتهاي پيام


کد مطلب: 18755

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/18755/1/عزاداران-حسيني-اردل-نماز-ظهر-عاشورا-اقامه-کردند-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir