کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارشی از حال و هوای هفته دفاع مقدس در شهر بن:

سنگرهايي براي رفع تکليف + تصویر

3 مهر 1393 ساعت 12:50

سنگرهايي که بیشتر براي رفع تکليف در مقابل ادارات شهر بنا شده است راوي غربت کساني است که روزگاري نه چندان دور به تحصيل و معاش و مقام دنيوي پشت پا زدند تا نداي "هل من ناصر ينصرني" ولي فقيه بي لبيک نماند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، هفته دفاع مقدس يادآور روزهاي است که مردم ايران زمين ولايت‌پذيري و رشادت را به منصه ظهور رساندند، يادآور کساني است که قطره قطره خونشان شکوه ،عظمت و پايداري حمهوري اسلامي ايران را تضمين مي کند.

اين جنگ به فرموده مقام معظم رهبري، حرف هاي ناگفته اي دارد که سال هاي سال مي توان از آن نوشت، گفت و مي توان هنرمندان اثر هنري در وصفش خلق کنند و پاسداشت و گراميداشت آن ايام يقينا تعظيم شعائر الهي است، چرا که کربلاي ايران امتداد عاشوراي سال۶۱ هجري است و بي عشق حسين بن علي (ع) آن حماسه هرگز خلق نمي‌شد.

آنچه اين روزها در شهرستان بن جلب توجه مي کند ميزان توجه و اهميت ادارات و مديران آن ها به گراميداشت اين ايام است.

مگر نه اينکه در اين مملکت ۳۰۰۰پست مديريت وجود دارد و مگر نه اينکه به ازاي هر پست هفتاد و دو شهيد تقديم شده است؟!

صندلي هايي که بر خون ده ها شهيد بنا شده است امروز متصدياني دارد که درگير و دار مسئوليت ها و مشکلات کاري حرمت و پاسداشت آن خون ها را فراموش کرده اند.

سنگرهايي که بیشتر براي رفع تکليف در مقابل ادارات شهر بنا شده است راوي غربت کساني است که روزگاري نه چندان دور به تحصيل و معاش و مقام دنيوي پشت پا زدند تا نداي "هل من ناصر ينصرني" ولي فقيه بي لبيک نماند.

رفتند تا ما بمانيم؛ جان دادند تا نظام اسلامي جان بگيرد.

منصفانه که بنگريم روا نيست اين چنين بي‎توجه از کنار آن همه ارزش والاي الهي بگذريم و هياهوي دنياي پوشالي امروز اسيرمان کند.

هرچند ساختن یک سنگر در ورودی ادارات کاری با ارزش است ویادآور رشادت های بی مثال دوران دفاع مقدس است ولی ای کاش سنگ تمام می گذاشتیم وسنگرهای یمان را باتوجه بیشتری بنا نموده تاحال وهوای بهتری پیداکرده باشد و این حداقل کار را به درستی انجام داده باشیم وپیام شهدا ورزمندگان دفاع مقدس را با کیفیت بهتری به نسل های جدید انقلاب می رساندیم وکاش برخي از ما به اندازه يک جشنواره و يا همايش معمولي براي تکريم مقام شهيدان هزينه مي‌کرديم براي کساني که تمام سرمايه خود را هزينه آرامش و امنيت ما کرده اند...

حال اگر قرار باشد به اين سنگرها نمره بدهيد به هركدام نمره چند مي دهيد؟؟؟

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 17869

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/17869/1/سنگرهايي-براي-رفع-تکليف-تصویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir