کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادواره شهداي کوهرنگ در روستاي چبد بازفت برگزار شد+تصاوير

14 شهريور 1393 ساعت 19:17

شهيد همه هستي و تمامي امکاناتش را در راه خدا نثار و ايثار کرده و پيکر و تنش را به خاطر خدا به دست دشمن خدا سپرده تا بدين وسيله دين خدا و مکتب حق قدرت گيرد.


به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، يادواره شهداي کوهرنگ بخش بازفت با حضور حجت الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ، قدرت الله رئيسي مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، سرهنگ يزداني فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ و بسياري از مردم بازفت در روستاي چبد برگزار شد.

معاونت فرهنگي سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شهيد همه هستي و تمامي امکاناتش را در راه خدا نثار و ايثار کرده و پيکر و تنش را به خاطر خدا به دست دشمن خدا سپرده تا بدين وسيله دين خدا و مکتب حق قدرت گيرد.

بدري فرد در ادامه بيان کرد: از اين رو شهيد خونبهاي خود را از خداوند بخشنده بخشايشگر مطالبه مي کند و بنا به گفتاري که از خداوند بازگو شده: « و آن کس که در راه من خويشتن را به کشتن دهد کشته من شود پس خون بهاي او به عهده من است و کسي که خون بهايش به عهده من باشد من خود خونبهاي او هستم »

معاونت فرهنگي سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: اينجاست که امام علي و امام حسين(ع) ثارالله مي شوند خون خدا، خوني که در پيکره دين خدا جريان مي یابد و بدان جان مي بخشد و موجب حيات و تکامل آن در زمين مي گردد.

علي بدري فرد افزود: چون خدا داراي حياتي ابدي است، حياتي خداگونه به شهيد ارزاني مي دارد و رحمت و مغفرتي که براي شهيدان راهش منظور داشته بدون ترديد از همه هستي جهان و همه پيروزي هايي که دنياداران در اين جهان مي توانند به دست آورند ارزنده تر و برتر و کمال بخش تر است.

بدري فرد در پايان گفت: يادواره شهدا محفلي است براي بزرگداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس که در روستاي چبد بازفت با حضور مردم و ايثارگران دفاع مقدس برگزار گرديد.

انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 17434

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/17434/1/يادواره-شهداي-کوهرنگ-روستاي-چبد-بازفت-برگزار-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir