کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان کوهرنگ:

افزایش 100 درصدی مسافرت به شهرستان/ از ورود اين همه گردشگر شوکه شديم+ عکس

9 مرداد 1393 ساعت 12:59

شهرستان کوهرنگ با جمعیت 35 هزار نفری، ميزبان بيش از 400 هزار گردشگر است به طوري که در شهرستان کوهرنگ نسبت به سال قبل افزايش 100 درصدي مسافرت داشته ایم.


به گزارش جهانبین، فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر اظهار کرد: تا پايان دومين روز تعطيلات عيد فطر بيش از 100 هزار گردشگر و مسافر وارد شهرستان کوهرنگ شدند.

مرتضي زمانپور افزود: در محاسبات تخمینی، انتظار حضور  40 هزار گردشگر را داشتیم اما تا پايان دومين روز تعطيلات عيد فطر از ورود این تعداد گردشگر شوکه شديم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: متاسفانه امکانات و زير ساخت هاي شهرستان کوهرنگ به هيچ وجه جوابگوي مسافران و گردشگران نيست و ما به دلیل نبود امکانات مناسب، شرمنده مردم هستیم.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به جمعيت 35 هزار نفري کوهرنگ گفت: شهرستان کوهرنگ با جمعیت 35 هزار نفری، ميزبان بيش از 400 هزار گردشگر است به طوري که در شهرستان کوهرنگ نسبت به سال قبل افزايش 100 درصدي مسافرت داشته ایم.

وي افزود: ظرفيت همه هتل ها، مهمانسرا ها، مکانهاي استيجاري، خانه معلم، مدارس و همه پر شده است و حتي در سطح شهر و بلوارها و ميدانها جاي هيچگونه چادر زني و اسکان وجود ندارد.

فرماندار کوهرنگ در ادامه از مسئولين سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خواست نگاه ويژه اي به شهرستان کوهرنگ داشته باشند و امکانات ويژه در اختيار شهرستان کوهرنگ قرار دهند.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 16634

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/16634/1/افزایش-100-درصدی-مسافرت-شهرستان-ورود-همه-گردشگر-شوکه-شديم-عکس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir