:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - قلب سینمای بروجن دوباره به تپش افتاد+عکس - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلب سینمای بروجن دوباره به تپش افتاد+عکس

23 فروردين 1393 ساعت 13:58

سینمای هشت شهریور شهر بروجن صبح امروز در آیینی با حضور نماینده مردم شهر بروجن در مجلس شورای اسلامی،فرماندار بروجن،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح و به بخش خصوصی واگذار شد.


به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،نماینده مردم بروجن صبح امروزدر آیین افتتاح سینمای هشت شهریور بروجن اظهار کرد:این سینمادر سال جاری اولین کلید پروژه شهرستان بروجن است.

امیر عباس سلطانی ابراز امیدواری کرد:با همدلی که بین مسئولان وجود دارد در سال ۹۳ شاهد دهها پروژه در این شهرستان خواهیم بود.

وی ضمن بیان این که مردم تحمل کم کاری های مسئولین را ندارند افزود:عزم ملی و مدیریت جهادی باید به مسئولین منتقل شود تا بتوانند پاسخ محبت های مردم را بدهند.

فرماندار شهرستان بروجن نیز در این مراسم گفت:خوشبختانه تمام خدمت گزارانی که در دولت تدبیر وامید در خدمت مردم هستند خود را یک مدیر جهادی می دانند.

سید سیف الله فیاضی ادامه داد:با توجه به برنامه ریزی های انجام شده آمادگی خود را برای خدمت به مردم اعلام می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجن هم گفت:اگر زیر ساخت های فرهنگی فراهم شود می توانیم در بحث اقتصاد قدم های موثری برداریم.

احمد کریمی اضافه کرد:تحقق شعار مقام معظم رهبری همت و تلاش تمام آحاد جامعه را می طلبد تا بتوانیم با افتخار گام های موثری برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری هم در این مراسم بیان داشت:فرهنگ مجموعه اعتقادات وباورهایی است که در رفتارهای مردم شکل می گیرد.

حسین گنجی با بیان اینکه باید به دنبال تقویت و ارتقای فرهنگ باشیم تصریح کرد:با اراده انسان ها زیر ساخت ها فراهم می شود و خروجی آن ارتقای فرهنگ را به دنبال دارد.

گنجی با مطرح کردن این پرسش که چرا سینما برای جامعه لازم است؟گفت:هر کلامی از اثری تا در قالب هنر نگنجد ماندگار نخواهد بود.

مرکز شهرستان بروجن در فاصله ۶۲ کیلومتری مرکز استان چهارمحال وبختیاری واقع شده است

انتهای پیام/


کد مطلب: 13705

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/13705/1/قلب-سینمای-بروجن-دوباره-تپش-افتاد-عکس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir