:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - دوازدهم فروردین، روز اوج مشارکت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد دانشگاه تهران:

دوازدهم فروردین، روز اوج مشارکت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

13 فروردين 1393 ساعت 0:02

حجت الاسلام مهدی شاهرودی مدرس حوزه و دانشگاه تهران، در جمع مردم و مسئولین شهرستان فارسان گفت: 12 فروردین روز اوج مشارکت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش نیوز به نقل از جهانبین  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام شاهرودی، افزود: با گذشت بیش از ۳۵ سال هنوز هم این مشارکت و همراهی با آرمان های نظام و انقلاب به قوت خود وجود داشته که نمونه بارز آن حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن سال گذشته بود.

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید و مجاهدت های مردم است خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

وی همچنین گفت: امروز نیز همه وظیفه داریم با اطاعت محض از مقام معظم رهبری برای رسیدن به قله های پیشرفت و شکوفایی و استقلال در هر مقام و منصبی هستیم تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: مردم ایران با مشارکت همه‌جانبه با رأی «آری» به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۵۸ الگویی جدید از نظام‌های ارزشی سیاسی به جهان معرفی کردند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۱۲ فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت واقعی مردم ایران است، ابراز داشت: این روز بزرگ و تاریخی نقطه سرآمد در تاریخ اسلام در قرون اخیر و تجلی حکومت عدل الهی است.

وی تصریح کرد: در این روز، با ندای امام راحل عظیم‌الشأن و حضور حماسی مردم فهیم ایران عزیز، حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی گردید.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۱۲ فروردین ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی اعلام کرد که این نظام مقدس الهی به عنوان مقتدرترین و قویترین نظام مردمی اسلامی در دنیا در تمامی عرصه‌ها حرف اول را می‌زند.

حجت الاسلام مهدی شاهرودی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی حکومتی است که مردم در آن بر سرنوشت خود حاکم هستند، افزود: در این نظام، همه متصدیان با رأی مردم انتخاب و بر مبنای ارزش‌های الهی و اسلامی اداره می‌شوند و رعایت قوانین اسلامی بر تمامی ارکان حکومتی حاکم است.

این مدرس حوزه و دانشگاه هچنین روزهای تاریخی و مهمی را فرصت مناسب برای نشان دادن راه انقلاب به نسل جدید دانست و گفت: باید ارتباط بین نظام و مردم به ویژه نسل جوان عمیق‌تر شود.

وی با گرامیداشت یاد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن، ضمن تبریک این روز بزرگ به عموم مردم به ویژه مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه فارسان، بر لزوم تبیین هر چه بیشتر اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان تأکید کرد.


کد مطلب: 13492

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/13492/1/دوازدهم-فروردین-روز-اوج-مشارکت-مردم-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir