کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبرداد:

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان +تصویر

10 فروردين 1393 ساعت 12:32

مراسم عزاداری بانوی زنان جهان، حضرت فاطمه زهرا(س) از امروز به مدت پنج روز ازساعت 6:30صبح در محل دفتر نماینده ولی فقیه دراستان واقع درمصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزارمی شود.


محمد واحدی، مسئول هماهنگی جلسات و دیدارهای دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) طبق روال ، همه‌ساله از سوی حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از امروز ۱۰ فروردین ماه آغاز شده است تصریح کرد: این مراسم از روزیکشنبه ۱۰ فروردین تا پنج شنبه ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۶و ۳۰ دقیقه صبح در مکان دفتر نماینده ولی فقیه در استان برپا خواهد بود.

واحدی خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل صابری اراکی به بیان ویژگی های اخلاقی و سیره زندگی حضرت زهرا (س) بانوی بزرگ اسلام خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین در روز شهادت حضرت زهرا (س) هیئت های مذهبی با تجمع در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به سمت امام زادگان دوم معصوم حرکت خواهند کرد و در تجمع فاطمیون شرکت خواهند کرد و حجت الاسلام اراکی به سخنرانی خواهند پرداخت.


انتهای خبر/ح


کد مطلب: 13467

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/13467/1/مراسم-عزاداری-ایام-فاطمیه-دفتر-نماینده-ولی-فقیه-دراستان-تصویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir