نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
برنامه نخستین مرحله پلی‌آف والیبال اعلام شد
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

برنامه نخستین مرحله پلی‌آف والیبال اعلام شد

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک را اعلام کرد.

 
آغاز مسابقات بسکتبال  گراميداشت دهه مبارک فجر در شهرکرد

شهرکرد؛

۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶

آغاز مسابقات بسکتبال گراميداشت دهه مبارک فجر در شهرکرد

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت : مسابقات بسکتبال گراميداشت دهه مبارک فجر در شهرکرد و با حضور 14 تيم برگزار مي شود

 
اتفاق مثبتی که یک شکست برای استقلال رقم زد/ دستاورد بزرگ آبی ها

پیروزی بر «بازیکن سالاری»؛

۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۴

اتفاق مثبتی که یک شکست برای استقلال رقم زد/ دستاورد بزرگ آبی ها

هرچند آبی پوشان قبل از پیروزی در آبادان در خانه خود مغلوب استقلال خوزستان شده بودند، اما در کل نمی توان تحول استقلال در هفته های اخیر را نادیده انگاشت.

 
اعلام جدول زمانی و تاریخ‌های مهم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا
۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷

اعلام جدول زمانی و تاریخ‌های مهم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

کمیته برگزارکننده بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جدول زمانی و تاریخ های کلیدی این بازی ها را برای ۴۵ کمیته ملی المپیک و دیگر ذینفعان آماده و ارسال نموده است.

 
سفرهای توریستی و ندیدن لیگ دسته اول/ موی سر کی روش هم بیمه است!

ایراد جدید به سرمربی تیم ملی فوتبال؛

۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

سفرهای توریستی و ندیدن لیگ دسته اول/ موی سر کی روش هم بیمه است!

در تازه ترین انتقادات به سرمربی تیم ملی فوتبال،کی‌روش به عدم تماشای مسابقات لیگ دسته اول و مسابقات امیدها متهم شده است. همچنین عنوان شده که موی سر وی بیمه است!

 
دربی استقلالی ها در ورزشگاه خالی/ تراکتور به تیم فیروز کریمی رسید

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷

دربی استقلالی ها در ورزشگاه خالی/ تراکتور به تیم فیروز کریمی رسید

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر درحالی از عصر سه شنبه آغاز می شود که دربی همنام های تهران و خوزستان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. تراکتور هم میزبان صنعت نفت است.

 
شمس: مسخره است کی‌روش روزی ۱۹ میلیون و ناظم الشریعه سالی 100 میلیون مزد می‌گیرند

افتخاری به کجا وصل است که ۲ پست مهم دارد

۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴

شمس: مسخره است کی‌روش روزی ۱۹ میلیون و ناظم الشریعه سالی 100 میلیون مزد می‌گیرند

پیشکسوت فوتسال کشورمان گفت: این همه پیشکسوت در خانه هایشان نشسته اند و بعضی افراد چند پست مهم دارند٬ مگر در کشور ما قحط الرجال است.

 
کی‌روش: نباید با برانکو بجنگم/برخی افراد پرقدرت در پشت‌پرده می‌خواهند تیم ملی موفق نشود

نمی‌توانم در جایگاهی باشم که به من توهین شود و فدراسیون ساکت بماند

۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

کی‌روش: نباید با برانکو بجنگم/برخی افراد پرقدرت در پشت‌پرده می‌خواهند تیم ملی موفق نشود

سرمربی تیم ملی ایران گفت: افراد پرقدرتی پشت پرده هستند که به حساب می‌آیند، آن‌ها می‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند و نمی‌خواهند تیم ملی به نتیجه برسد.

 
کفاشیان: نتوانستیم تعامل مربیان باشگاهی و ملی را بیشتر کنیم/لزومی ندیدم تیم ملی بانوان داشته باشیم!

۱۳ سال است بازنشسته‌ام، اگر مشکل چیز دیگری است بگویید؟!

۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

کفاشیان: نتوانستیم تعامل مربیان باشگاهی و ملی را بیشتر کنیم/لزومی ندیدم تیم ملی بانوان داشته باشیم!

نایب رئیس کنفدراسیون آسیا گفت: اگر تعامل مربیان تیم ملی و مربیان باشگاهی بیشتر شود این مشکلات پیش نمی‌آید. البته زمانی که خودم رئیس فدراسیون بودم هم نتوانستیم این تعاملات را بیشتر کنیم.

 
فرزام: طوری تمرین می‌کنیم که ورزشکار به فکر خداحافظی نباشد/یونان از کمپ ما در این کشور استقبال کرده

مذاکره برای اردوی خارجی به خاطر ژانویه به تعویق افتاد

۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

فرزام: طوری تمرین می‌کنیم که ورزشکار به فکر خداحافظی نباشد/یونان از کمپ ما در این کشور استقبال کرده

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: شرایط تمرینات ملی‌پوشان طوری است که تحت فشار نیستند تا به فکر خداحافظی از دنیای قهرمانی باشند.

 
سلطانی‌فر: شانس بیشتری نسبت به رقبا برای گرفتن میزبانی مسابقات 2020 داریم

مدارک و ضمانت‌های لازم به فیفا ارسال شد

۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴

سلطانی‌فر: شانس بیشتری نسبت به رقبا برای گرفتن میزبانی مسابقات 2020 داریم

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط خوب ایران در فوتسال، کشورمان بتواند میزبانی جام جهانی 2020 را بگیرد.

 
استقلال شیری است که حال خوبی ندارد/ مقابل آبی‌ها پیروزی می‌خواهیم

سرمربی سپاهان:

۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰

استقلال شیری است که حال خوبی ندارد/ مقابل آبی‌ها پیروزی می‌خواهیم

سرمربی سپاهان گفت: می‌خواهیم در دیدار مقابل استقلال به روند رو‌به پیشرفت خود ادامه دهیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

 
استقلال و سپاهان؛ شام آخر منصوریان در دربی ایرانی؟/ تقابل دایی با قلعه‌نویی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹

استقلال و سپاهان؛ شام آخر منصوریان در دربی ایرانی؟/ تقابل دایی با قلعه‌نویی

در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه سه دیدار برگزار می‌شود. نفت تهران میزبان تراکتورسازی است و استقلال در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

 
ویسی: لیدرهای بی‌سواد پایشان را از گلیم‌شان بیشتر دراز می‌کنند/فرکی درست می‌گوید،برخی کارشکنی می‌کنند

با استقلالی بازی داریم که مردم فکر می‌کردند، یک جام می‌آورد

۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳

ویسی: لیدرهای بی‌سواد پایشان را از گلیم‌شان بیشتر دراز می‌کنند/فرکی درست می‌گوید،برخی کارشکنی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخی لیدرها حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند، اما به باشگاه خط و خطوط می‌دهند.

 
گزارش تکان دهنده ازپشت پرده شکست استقلال/رحمتی نمی‌خواست بازی کند

کاپیتان بین دو نیمه به رختکن نرفت؛

۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

گزارش تکان دهنده ازپشت پرده شکست استقلال/رحمتی نمی‌خواست بازی کند

تیم فوتبال استقلال در شرایطی بازی برده برابر نفت را با شکست عوض کرد و از جام حذفی کنار رفت که اتفاقات قبل از بازی در رقم خوردن این نتیجه تاثیر مستقیم داشته است.

 
حاتمی:شرمنده هواداران هستم و عذر‌خواهی می‌کنم/کاش در ایران اینستاگرام نبود!

اگر اخلاقم را درست می‌کردم شاید به قول قلعه‌نویی جانشین دایی می‌شدم

۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۱

حاتمی:شرمنده هواداران هستم و عذر‌خواهی می‌کنم/کاش در ایران اینستاگرام نبود!

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خودم را در باخت به سپاهان مقصر می‌دانم و به شخصه از هواداران تراکتورسازی عذر‌خواهی می‌کنم.

 
اسکی صحرانوردی مهجور اما مقاوم/ سری که همیشه بی کلاه می ماند!

همه اعزام می شوند جز...

۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

اسکی صحرانوردی مهجور اما مقاوم/ سری که همیشه بی کلاه می ماند!

نامی از اسکی بازان پرتلاش رشته اسکی صحرانوردی در لیست اعزام اولیه تیم های اعزامی به مسابقات بین المللی ترکیه نیست.

 
نوازی:تیم مشکل تاکتیکی دارد ولی فقط منصوریان مقصر نیست/استقلال با این شیوه به کورس قهرمانی نمی‌رود

وقتی تیم می‌بازد انتقاد هیات مدیره طبیعی است

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰

نوازی:تیم مشکل تاکتیکی دارد ولی فقط منصوریان مقصر نیست/استقلال با این شیوه به کورس قهرمانی نمی‌رود

مربی فصل گذشته استقلال گفت: تیم مشکل تاکتیکی دارد و بعضی مواقع حتی 5 پاس هم نمی‌توانند به هم بدهند اما فقط منصوریان مقصر نیست.

 
سهمیه ایران ۲+۲ شد/پرسپولیس هم به پلی‌آف رفت+ تصویر

با اعلام AFC

۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹

سهمیه ایران ۲+۲ شد/پرسپولیس هم به پلی‌آف رفت+ تصویر

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما سهمیه ایران را ۲+۲ اعلام کرد تا پرسپولیس در مرحله پلی‌آف بازی کند.

 
تحلیلی بر عملکرد دروازه بان‌ها در لیگ شانزدهم/ نقطه ضعف ایرانی‌ها
۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷

تحلیلی بر عملکرد دروازه بان‌ها در لیگ شانزدهم/ نقطه ضعف ایرانی‌ها

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه دروازه‌بان‌های خارجی شاغل در لیگ شانزدهم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، گفت: گلرهای خارجی نسبت به فصل پیش عملکرد خوبی نداشتند.