۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۰۱۶۰
گزارش تصويري:

رئيس جديد اداره ورزش و جوانان اردل معرفي شد

محمدرضا ولي‌پور با صدور حکم مديرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري به سمت رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل منصوب شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، آيين توديع و معارفه رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل باحضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزي و برخي مسئولان ورزشي استان در محل سالن اجلاس فرمانداري برگزار شد.

در اين مراسم محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل ضمن تقدير و تشکر از عباس رئيسي رئيس اسبق اين اداره گفت: رئیسی در مدت مديريت خود با مشارکت و تعاملي که با مسئولين و ورزشکاران شهرستان داشته و توانستند کارنامه خوبي از خود به جاي بگذارند.

نوذري افزود: حمايت عباس رئيسي از ورزشکاران هميشه باعث دلگرم شدن و حرکت رو به جلوي هيئت‌هاي ورزشي در اين شهرستان بود.

وي در خصوص محمدرضا ولي‌پور رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل گفت: اميد است رياست جديد اداره ورزش و جوانان در دوره‌اي که تصدي اين اداره را دارند منشأ خدماتي به امور ورزش و جوانان باشد.

وي افزود: ورزش شهرستان‌ها نيازمند توجه جدي‌تر مسئولان محلي است که اميدواريم رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل با تعامل و همکاري سازنده نقش موثري در پيشرفت ورزش اين شهرستان داشته باشد.

در اين مراسم با صدور حکمي از سوي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختياري محمدرضا ولي‌پور به‌عنوان رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل منصوب و از تلاش‌هاي عباس رئيسي رئيس اسبق اين اداره تشکر و قدرداني شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۳:۳۱

4 Feb 2020