۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۸۱۹۰
گزارش تصویری

205 دانش آموز فارسانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فارسان از اعزام 205 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به راهیان نور خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، سرهنگ حميد يزداني فرمانده سپاه ناحيه فارسان از اعزام 205 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه، پايه‌هاي اول و دوم به اردوي راهيان نور خبر داد و اظهار داشت: امروز در اولين اعزام راهيان نور دانش آموزان پسر تعداد 205 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول و دوم با پنج دستگاه اتوبوس به راهيان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وي عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به راهيان نور کار مشترکي است که توسط سپاه و آموزش و پروش صورت مي‌گيرد و هدف از اين اعزام‌ها اين است که دانش آموزان ضمن بازديد از مناطق عملياتي با شهدا و آرمان‌هاي شهدا بيشتر آشنا شوند و روحيه جهاد و ايثار را در خود تقويت نمايند به‌علاوه رفتار‌هاي عبادي، سياسي و معنوي دانش آموزان با شرکت در اين اردو‌ها نهادينه‌تر مي‌شود. به همين منظور هر اتوبوس يک راوي و يک روحاني حضور دارند تا بتوانند کمک کنند که اهداف مذکور هرچه بهتر حاصل شوند.

یزدانی تصريح کرد: خوشبختانه امسال شاهد استقبال خوبي از سوي دانش‌آموزان براي اردوهاي راهيان نور بوده‌ايم که اين امر موجب مي‌شود تا دانش‌آموزان از وضعيت آن زمان از تاريخ کشورمان آگاهي کسب کنند و اين نقش بسيار مؤثري در ادامه زندگي‌شان دارد.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به چند حادثه تلخي که در چند سال گذشته اتفاق افتاد و با توجه به خطرآفرين بودن رانندگي در شب امسال ما به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي کرده‌ايم که اتوبوس‌ها فقط در طول روز حرکت کنند تا از بروز حادثه پيشگيري شود به‌علاوه يگان تأمين و آمبولانس نيز جهت امنيت و مراقبت اين دانش آموزان در تمام طول سفر آن‌ها را همراهي خواهند کرد.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۱۳:۴۸

25 Apr 2024