۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۰۸۶۰

مردم شهرستان فارسان در راهپيمايي 22 بهمن ماه خوش درخشيدند/ عکس

مراسم راهپيمايي 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستا هاي مختلف شهرستان فارسان با شور و حرارت خاصي برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم هميشه در صحنه از چند روز قبل خود را آماده اي حضوري بي نظير در اين نمايش دشمن شکن کرده اند به گونه اي که آذين بندي سطح شهر از سوي مردم نشان مي دهد که فارسان آماده خلق حماسه اي ديگر است.


مردم شهرستان فارسان که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامي نشان داده اند که همواره پاي ثابت ميراث گرانبهاي امام خميني معمار کبير انقلاب هستند اين بار نيز آمادگي خود را براي حضور در اين مراسم اعلام کردند.


راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان فارسان همزمان به سراسر کشور آغاز شد ، موج خروشان مردم غيور فارسان در يوم الله ۲۲ بهمن با مشتهاي گره کرده در خيابان ها به حرکت درآمد.

خيابانهاي شهيدان بهشتي، رجايي، داودي وميدان ۲۲بهمن وديگر شهرها و روستاهاي شهرستان سرافراز فارسان شاهد زنان و مرداني بود که آمده بودند تا بار ديگر نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب کنند.

نسلهاي سوم و چهارم انقلاب امروز در کنار انقلابيون سال ۵۷ که اکنون با موهاي سپيد شاهد بالندگي انقلاب بدست فرزندان خود هستند با مشتهاي گره کرده و با شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل ايستاد گي خود بر سر آرمانهاي انقلاب را فرياد مي زنند.

و امروز مردم غيور اين خطه از ساعاتي قبل از آغاز رسمي راهپيمايي ۲۲ بهمن حرکت خود را به سمت جايگاه اصلي مراسم آغاز کردند.مردم امروز هم آمده بودند تا فرياد استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي ، الله اکبر ، ما ملت دلاوريم ، پيرو امر رهبريم سر دهند و به دشمنان بگويند که ما تا آخر ايستاده ايم.

حضور گروه هاي مختلف مردم از کوچک و بزرگ گرفته تا زن و مرد جلوه اي ديدني به شهرهاوروستا ها بخشيده بود. همچنين مردم فارسان با در دست داشتن بنر و پارچه نوشته هايي در حمايت از انقلاب اسلامي و ولي معظم فقيه و عکس هايي از امام راحل و رهبري در مسيرهاي راهپيمايي حمايت خود را از انقلاب اسلامي و ولايت فقيه اعلام کردند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۲۱:۴۴

29 Mar 2024