۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۹۷۲۰
همزمان با ايام شهادت صادق آل محمد(ص)

يادواره 220 شهيد شهرستان فارسان برگزار شد

همزمان با ايام شهادت حضرت امام جعفر صادق عليه‌السلام و سالروز وورد مقام معظم رهبري به گلستان شهدا فارسان، يادواره 220 شهيد اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور، امام‌جمعه فارسان امروز در مراسم یادواره شهدا فارسان گفت: هدف از برگزاري يادمان شهدا، آشنايي نسل جوان بافرهنگ و سيره شهدا در نقاط مختلف شهرستان است، تا با الگو قرار دادن شهيداني که دلاورانه در هشت سال دفاع مقدس با صبر و پايداري در مقابل هجوم دشمن ايستادگي کردند، بتوانند در زندگي الگوي صحيحي را داشته باشند.
 
وي گفت: به برکت خون شهدا روزبه‌روز بر اوج و اقتدار ايران اسلامي افزوده‌تر مي‌شود و همه اقشار بايد مرهون و مديون اين عزيزان باشند و در برپايي يادواره‌ها حضوري گسترده يابند.

امام‌جمعه فارسان بابيان اينکه شهدا با بندگي خدا و با راه روشن انتخاب‌شده خود به اين مقام نائل شده‌اند، افزود: استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي 4 اصل پايدار انقلاب سرافراز و پرافتخار ما است که به‌واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقادات مقدسمان به‌دست‌آمده است که بايد با سعي و تلاش در حفظ و صيانت آن با تمام توان بکوشيم.

وي با تأکيد بر اينکه يادواره شهدا بايد محفلي براي تبيين راه و سيره شهدا قرار گيرد و نسل حاضر بتوانند بافرهنگ ايثار و شهادت آشنا شوند تصريح کرد: استکبارستيزي و ولايت‌پذيري از ويژگي‌هاي بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي بوده که بايد ما نيز با الگو گيري از اين ويژگي‌ها در حفظ ارزش‌هاي اسلامي بکوشيم.

 انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۰:۰۲

27 Dec 2019