۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۳۸۳۷۴
شهردار سامان خبر داد

افتتاح مسیر پیاده رویی سلامت در بزرگترين پارک جنگلي در شهرستان سامان + تصاوير

شهردار سامان از افتتاح مسير پياده روي سلامت پارک جنگلي در شهرستان سامان خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از   سامان ما، اسماعيل صفاري ساماني در اين مراسم افتتاح مسير پياده روي پارک سلامت در شهرستان سامان با بيان اينکه پارک جنگلي شهر سامان با مساحتي بالغ بر ۴۳ هکتار اجرايي مي شود، اظهار داشت: طرح مطالعاتي پارک جنگلي در دستور کار شهرداري سامان قرار گرفته است.

صفاري با اشاره بر اينکه امروز در ايام الله دهه فجر مسير پياده روي سلامت پارک جنگلي با حضور مسئولين افتتاح شد، بيان داشت: پرچم جمهوري اسلامي ايران در مرتفع ترين قسمت شهر سامان به اهتزار در آمده است.

وي افزود: اميدواريم با همکاري مسئولين استاني و شهرستاني بزرگترين پارک جنگلي در شهرستان در سال ۹۷ به بهره برداري برسد.

افتتاح مسير سلامت در شهر سامان در مسير امن و خارج از رفت و آمد

عضو شوراي شهر سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه مردم شهر سامان همانند ساير مردم کشور به انجام ورزش هاي همگاني و پياده روي عمومي علاقه مند هستند، بيان داشت: در ساليان گذشته مراسمات و مسابقات پياده روي و ورزش هاي همگاني در مسير پر خطر انجام مي گرفت.

جواد مسيبي با بيان اينکه شهر سامان داراي طبيعت زيبا و هواي پاک و سالم است که نياز دارد که پارک هاي جنگلي و فضاي ورزشي بيشتري در جهت استفاده مردم شهرستان سامان در اين اين شهر ايجاد شود، بيان داشت: مسير سلامت پارک جنگلي در مسير بسيار امن و خارج از رفت و آمد براي شهروندان افتتاح شد و اميد است همشهري هاي عزيز از اين امکانات استفاده بهينه را داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۰:۱۲

29 Mar 2024