۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۹۲۴۴
در روز عيد فطر/

وحدت مسلمين ترس در دل دشمنان ايجاد مي کند+ تصاوير

امام جمعه شهر سامان با توجه بر اينکه يکي از ابعاد روز عيد فطر ، بعد سياسي آن است، گفت: وحدت مسلمين در روز عيد فطر ترس در دشمنان ايجاد مي کند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، امام جمعه شهر سامان حجت الاسلام محسن ملک پور با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي و تبريک عيد فطر بر بندگان الهي، اظهار داشت: ثمره روزه ، تقوا الهي است .

وي با بيان اينکه خداوند انسان را پاک آفريده است، بيان داشت: فطرت اسنان با گناه و معيصت کدر و آلوده مي شود .

ملک پور با اشاره بر اينکه خدواند در راستاي پاکي انسان ها از فضل خود ماه رمضان را قرار داده است تا انسان ها از گناه پاک شوند ، بيان داشت: روز عيد فطرجشن تولد فطرتت انسان ها است .

امام جمعه شهر سامان در خطبه دوم با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه فلسفه عيد سعيد فطر بعد سياسي اين عيد است، بيان داشت: اين عيد موجب اجتماع مسلمين شده و اين اجتماع و وحدت موجب ترس و وحشت دشمنان از مسلمانان مي شود.

حجت الاسلام محسن ملک پور از حضور مردم و. جوانان و نوجوانان در مساجد ،شب هاي ليالي قدر، در راهپيمايي روز قدس و ... تشکر کرد و بيان داشت: دشمنانان با تهاجمات فرهنگي به دنبال اين بودند که جوانان و نوجوانان را از مساجد دور کنند که اين اتفاق با هوشياري جوانان و نوجوانان نيفتد و جوانان حضور خوبي در اين ايام در مساجد و ديگر برنامه ها در شهرستان داشتند.

ملک پور با اشاره بر اينکه در بحث درمان بايد مسئول استاني و شهرستاني به فکر اين شهرستان باشند ، چرا که در اين شهرستان يک پزشک متخصص وجود ندارد و مردم براي درمان خود بايد به مرکز استان مراجعه کند، بيان داشت: خيرين شهرستان بايد در احداث کتابخانه و موارد ديگر فرهنگي در سطح شهرستان فعال باشند.

انتهاي پيام /۶۰۱ س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۰۴

7 Jan 2020