۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۹۴۱۳
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

وحدت سرمايه‌ای عظيم و ماندگار در کشور است

رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اجراي باشکوه مراسم ارتحال امام خميني (ره) در شهرستان گفت: وحدت يک سرمايه عظيم و ماندگار در کشور است که امام راحل آن را پايه‌گذاري کرده و درواقع براي پيروزي انقلاب بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري خون شهيدان سني و شيعه درهم‌آميخته شد.
به گزارش جهانبین نیوز  مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتي امام (ره) و قيام 15 خرداد در مسجد و مصلا امام حسين(ع) شهر فارسان با حضور فرماندار، بخشداران، مسئولين دستگاه‌هاي نظامي، ادارات و نهادها، روحانيون و عموم مردم روزه‌دار شهرستان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در اين مراسم با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي امام راحل از دوران کودکي گفت: امام خميني (ره) بحث تربيتي را از دوران نوجواني آغاز کرده و پس از آگاهي و شناخت و معرفتي که نسبت به اسلام ناب پيدا کردند، به معذب کردن نفس خود پرداختند.


وي افزود: نسل جوان و نوجوان مي‌توانند با بهره‌گيري و شناخت روش‌هاي امام (ره) خود را تربيت و معذب کنند تا بتوانند رسالت و مسئوليت خود را به‌درستي انجام دهند.

یوسفی تصريح کرد: همه انديشمندان و صاحب‌نظران بر اين باور هستند که شخصيت امام بزرگوار عامل اصلي هدايت و رهبري او بوده است.

وي يادآور شد: امام خميني (ره) در دوران خفقان با مطرح کردن مباحثي اصيل و مردمي جامعه و ملت را از ظلم و ستم رهايي بخشيد.

يوسفي بيان داشت: هر انقلابي در جهان چندين رکن براي پيروزي و بقاي خود دارد ولي ارکان انقلاب اسلامي ايران متفاوت‌تر از ساير انقلاب‌ها مي‌باشد.

وي اضافه کرد: امام خميني (ره) سه رکن ايمان و اعتقاد، انقلاب بر اساس مردم و رهبري نظام را به‌عنوان سه ستون مستحکم براي پيروزي، بقا و ماندگاري انقلاب در نظر گرفته است.


یوسفی خاطرنشان کرد: وحدت يک سرمايه عظيم و ماندگار در کشور است که امام راحل آن را پايه‌گذاري کرده و درواقع براي پيروزي انقلاب بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري خون شهيدان سني و شيعه درهم‌آميخته شد و اين گوشه‌اي از وحدت مردم هميشه درصحنه ايران اسلامي مي‌باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۷:۰۰

28 Dec 2019