۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۸۸۳۸
مطالبه مردمی اهالی شهرک ابوذر سامان

لزوم مرمت و بازسازي معابر عمومي در سامان/مردم ناراضي اند!

ترانشه خيابان ماليات به يک معضل اساسي براي مردم اين منطقه تبديل شده و اين امر نارضايتي شهروندان را به دنبال داشته است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، شهروندان شهرک ابوذر سامان از وضعيت نامطلوب آسفالت و خيابان ماليات شهرک ابوذر که يکي از پردد ترين خيابان ها است ناراضي اند و از مسئولان خواستار توجه جدي به اين مسئله شدند.

روزهاست که چاله هایي که در سطح خيابان ماليات به يک معضل اساسي براي مردم اين منطقه تبديل شده و اين امر نارضايتي شهروندان را به دنبال داشته است. با اين حال اين روند همچنان سير صعودي خود را طي مي کند.

بروز و ظهور چاله هاي جديد به‌عنوان پديده اي در خيابان هاي شهر شده و حفاري ها و دستکاري معابر باعث افزايش سير صعودي آن ها شده است که علاوه بر زشت کردن چهره خيابان ها مشکلاتي را براي شهروندان و بخصوص دارندگان خودرو بوجود آورده است.

وجود چاله هاي فراوان باعث شده تا خودروها دچار نقص فني ازجمله فرسودگي زود هنگام لاستيک و يا تخريب جلوبندي شده و به تعمير نياز پيدا کنند.

از طرفي گاهي اوقات حرکات مارپيچ رانندگان براي رد کردن چاله هاي موجود موارد موجب وقوع تصادف و خسارات ناشي از آن شده است.

چاله چوله هاي که در اين در اين مسير ايجاد شده براي انجام عمليات لوله کشي ساختمان جديد اداره ماليات شهرستان سامان بوده است که در اين مسير اداراتي همچون کميته امداد، بهزيستي، منابع طبيعي و دفتر شوراي شهر در اين مسير واقع شده است.

وضعيت نامناسب و ناگوار جاده ها چاله هاي عميق و خرابي ۷۰ درصدي آسفالت، رانندگان وسايل نقليه ناچارند به صورت مارپيچ حرکت کرده و چاله ها و گودال ها را دور بزنند.

وجود ترانشه هاي خطرناک در خيابان ماليات شهرک ابوذر

يکي از شهروندان شهرک ابوذر در گفتگو با خبرنگار سامان ما با اشاره بر اينکه چندين ماه است اين مسير به اين صورت در آمده و از سوي ارگان هاي مربوطه هيچ گونه رسيدگي نشده است، اظهار داشت: اگر از سوي شهروندان ساماني هر گونه ترانشه‌برداري صورت گيرد سريعا شهرداري اخطاريه براي شهروندان صادر مي کند.

يزداني با بيان اينکه ترانشه برداري که در اين مکان صور ت گرفته بسيار خطرناک است ، اظهار داشت: چراکه اين ترانشه در مسير ورودي شهر از سوي جعفرآباد است و سرعت ماشين ها از آن سمت زياد است و رانندگان که مسير شهرک رفت و آمد دارند با سرعت کم در اين مسير رانندگي مي کند و همين امر احتمال تصادفات را به همراه دارد.

وي بيان داشت: با توجه به نزديک شدن به ايام نوروز و ورود مسافران به شهر توريستي سامان مسئولين بايد ترميم اين مسير را در اولويت قرار دهند.

تمامي ترانشه هاي خيابان هاي شهر تا پايان سال ترميم و اصلاح خواهد شد

شهردار سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما عمليات ترميم و لکه گيري معابر و ترانشه ها در شهر سامان آغاز شده است و تا پايان سال ترانشه ها ترميم و اصلاح خواهد شد، بيان داشت: براي ترميم ترانشه ها خيابان ماليات و مابقي اصلاحات شهري اعتباري بالغ بر ۳۰ ميليون تومان در نظر گرفته شده است.

اسماعيل صفاري ساماني با بيان اينکه قانون آسفالت ترانشه ها حدود يک سال است چرا که بايد نشست ها به صورت کامل صورت گيرد که بعد از آسفالت ريزي نشستي ديگري نداشته باشد، تصريح کرد: با توجه بر اينکه اين مسير به مدت سه ماه است که به اين منوال بوده اما در جهت رفاه حال شهروندان و خدمات دهي مطلوب به شهروندان ساماني با دستگاه ها و ماشين آلات زيرسازي آسفالت ترانشه در حال انجام است.

صفاري با بيان اينکه هدف ما رضايت و رفاه حال شهروندان ساماني است و با اطلاع رساني در زمينه وجود مشکلات در شهر در کمترين زمان سعي در بر طرف نمودن مشکلات سطح شهر خواهيم داشت، بيان داشت: در حال حاضر ترانشه مسير خيابان ماليات اصلاح و آسفالت شده است .

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۵۱:۴۶

28 Mar 2024