۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۸۹۳۹
گزارش تصويري:

نمايشگاه کتاب و عرضه ي محصولات فرهنگي رمضان در اردل افتتاح شد

در راستاي برنامه هاي فرهنگي و هنري ماه مبارک رمضان نمايشگاه کتاب و عرضه ي محصولات فرهنگي در نگارخانه گنجينه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، عصر ديروز با حضور برخي از مسئولين استاني و شهرستاني و هنرمندان در راستاي برنامه هاي فرهنگي و هنري ماه مبارک رمضان نمايشگاه کتاب و عرضه ي محصولات فرهنگي در نگارخانه گنجينه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل افتتاح شد.

قاسم همتي اردلي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در آيين افتتاحيه اين نمايشگاه در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به اهميت برگزاري نمايشگاههاي کتاب در جهت ترويج فرهنگ مطالعه و بهره گيري از فرصتهاي ماه رمضان گفت :در اين نمايشگاه بيش از ۲۰۰۰ جلد کتاب با يک هزار و ۷۰۰عنوان محصولات فرهنگي شامل مهر و سجاده و چفيه و سرکليدي و ... با تخفيفهاي ويژه براي عموم در نظر گرفته شده است .

همتي با باين اينکه در برگزاري اين نمايشگاه ميثم رئيسي مسئول غرفه هاي فرهنگي ستاد نامز جمعه شهر اردل همکاري داشته اند افزود:اين نمايشگاه تا ۹ تير ماه داير بوده و در دونوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به همشهريان است .

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۵۶:۰۲

19 Apr 2024