۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۲۲۵۶۵

مراسم دعاي ندبه شهرکرد به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر برگزار شد + گزارش تصويري

مراسم "دعاي ندبه اي با شهيدان" صبح امروز جمعه با حضور مردم و برخي مقامات کشوري و استاني در جوار شهداي گمنام (تپه نور الشهدا) شهرکرد برگزار شد .
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ایران خبر، مراسم "دعاي ندبه اي با شهيدان" صبح جمعه با حضور مردم و برخي مقامات کشوري و استاني در جوار شهداي گمنام (تپه نور الشهدا) شهرکرد برگزار شد .

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، در اين مراسم، نقش رزمندگان در فتح و بازپس گيري خرمشسهر از بعثيان را بي نظير عنوان داشت و گفت: دشمن آمده بود تا با تمام امکانات و تجهيزات جهاني، خرمشهر را از ايران جدا کند، اما دلاورمردان ايراني با ۳۴ روز ايستادگي روياي آن ها را به تلخي سپردند.

سردار اسماعيل کوثري با اشاره به اينکه، اگر خيانت بني صدر نبود، خرمشهر هم سقوط نمي کرد، افزود: يک ماه پس از عمليات فتح المبين و در شب دهم ارديبهشت ۶۱ رزمندگان اسلام با نهايت مقاومت و تلاش، اين شهر استراتژيک و حساس را با تمام مشقت و از خود گذشتگي نجات دادند.

وي با بيان خاطراتي از رزمندگان در عمليات فتح خرمشهر گفت: کساني که عاشق باشند برايشان مسافت معنا و مفهومي ندارد، اوج دلدادگي به وطن را در سه دانشجوي ايراني ديدم که دل از دنيا بريده و سفر تحصيلي خود به آمريکا را نيمه کاره رها کرده و به جبهه هاي حق عليه باطل گرويدند، اين ها جنگ را هدايت کردند، اين رزمندگان بودند که خطوط دفاعي نظام را محکم نگه داشته و اجازه نفوذ دشمن را ندادند.

به گزارش بام ایران خبر، مراسم دعای ندبه امروز با صوت دل نشین حاج جمال رحیمی، سخنرانی زمانیان، نماینده مردم شهرکرد در مجلس و صرف صبحانه همراه بود.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۲۹:۴۶

19 Apr 2024