۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۲۵۴۰۵
در يادوراه شهداي دانش‌آموز شهرستان سامان

دشمنان در صدد تسخير انديشه‌هاي جوانان ما هستند +تصاوير

معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دشمنان در صددتسخير انديشه‌هاي جوانان ما هستند، گفت: مروز ميدان جهاد دانش‌آموزان در خاکريزهاي فکري و عقيدتي است که دشمنان سعي دارند اين انديشه‌ها را تسخير کنند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، همزمان با هفته بسيج دانش‌آموزي، يادواره شهداي دانش‌آموز شهرستان سامان با حضور دانش‌آموزان مدارس اين شهرستان، در دبيرستان دين و دانش اين شهر، برگزار شد.

حجت‌الاسلام سيد محمد ميربد با مهم شمردن اين اقدام گفت: هشتم تا ۱۳ آبان ماه سه رويداد مهم از جمله سالروز صدور فرمان تاريخي مقام معظم کل قوا مبني بر تشکيل سازمان پدافند غيرعامل و ساماندهي آن، سالروز تشکيل بسيج دانش‌آموزي و قيام دانش‌آموزان و تسخير لانه جاسوسي آمريکا مي‌باشد که اين سه مراسم با هم‌، همگرايي نزديک دارند.

وي اظهار داشت: اين ايام بايد به ما کمک کند تا دشمن‌ستيزي با آمريکا از يادمان نرود هرچند با توافق و برجام روبرو هستيم اما اين نشانگر قدرت و ابهت ملي ايران است که اقتدار ملي را نتيجه مي‌دهد، برجام توافق موقت و منطقه‌اي براي حل مسائل هسته‌اي است اما کماکان مشکلات ما با آمريکا سرجاي خود باقي مي‌ماند آمريکايي‌ها به دنبال پياده‌سازي ارزش‌هاي ضدخدايي و انديشه‌هاي ليبراليستي هستند.

ميربد گفت: براي اينکه در خط شهدا باقي ماند، لازم است برنامه مشخص داشت و جهت اعتلاي اسلام عزيز همواره بايد هوشيار بود و زمينه‌هاي رشد دانش و فناوري را ارتقاء داد.

وي افزود: امروز تلاش جهادي ما در مسير کسب دانش، ايثارگري است.

ميربد در خصوص نقش موثر بسيج دانش‌آموزي ادامه داد: امروز ميدان جهاد دانش‌آموزان در خاکريزهاي فکري و عقيدتي است که دشمنان سعي دارند اين انديشه‌ها را تسخير کنند، ولي به حول و قوه الهي بسيج دانش‌آموزي پوزه دشمن را در اين ميدان به خاک مي‌مالد‌.

وي گفت: نشان دادن آمادگي دانش‌آموزان بسيجي در سالروز شهادت شهيد فهميده در دبيرستان دين و دانش که شاهد تربيت اسطوره‌هاي شهيد، بوده است پيام آمادگي کامل دانش‌آموزان در برابر تهديدات و هرنوع نگاه و تفکر منفي در مقابل کشور را مي‌دهد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۴۹:۱۳

28 Mar 2024