۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۲۰۷۸
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان فارسان خبر داد

درخشش هنرمندان نمايش شهرستان فارسان در چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان فارسان از درخشش هنرمندان نمايش شهرستان فارسان درکسب مقام هاي برتر چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر، اميدآفرين که در استان اصفهان برگزار گرديد،خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اسلامي از درخشش هنرمندان نمايش شهرستان فارسان درکسب مقام هاي برتر  چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر، اميدآفرين  که از 12 لغايت 17 آذرماه 95  در استان اصفهان  برگزار گرديد، خبر داد و ابراز اميدواري كرد: با سرمايه هاي هنري كه در اختيار داريم مي توانيم حوزه هنر و نمايش را بيش از پيش گسترش دهيم.

وي در ادامه افزودند: چهارمين جشنواره بين المللي  با هدف ارتقاء هنر نمايش و بهره مندي عموم از نمايش ها با موضوعات مختلف برگزار شد که نمايش هاي راه يافته به جشنواره  در قالب 35 گروه از 22 استان و کشورهاي بلژيک،آلمان، ايتاليا، هلند ، ارمنستان ، اوگاندا و هند به مدت پنج روز در اين جشنواره با هم رقابت کردند. در اين جشنواره هنرمندان در بخش هاي خياباني، کودک و بزرگسال در چهار مرکز هنر سراي خورشيد، تالار فرشچيان، تالار هنر و دانشگاه اصفهان با ارائه نمايش هاي خود به رقابت پرداختند.

جشنواره با شعار جشن دوستي‌ها با احترام به تفاوت ها از 12 تا 17 آذر برگزار شد. همچنين حضور اساتيد برجسته تئاتر از ايران، هلند و هند در دو گروه هيأت داوري، جشنواره چهارم را به نگين درخشان در تاريخ جشنواره‌هاي تئاتر توانمندان مزين کرد ايشان درپايان  ضمن تبريك مجدد به هنرمندان عرصه نمايش شهرستان واستان  اظهار اميدواري كرد كه اين موفقيت ها همچنان تداوم داشته باشد.

عناوين کسب شده درجشنواره (نکته: رتبه هاي اول جشنواره به گروه هاي شرکت کننده خارجي تعلق گرفت):
  • رتبه اول نويسندگي جشنواره: سرکارخانم سميرا سليماني
  •  رتبه سوم  کارگرداني جشنواره: مصطفي محمدي
  •   رتبه سوم بازيگري مرد: محسن رياحي
  •  رتبه دوم موسيقي: ياسراله بخشي
  •    رتبه دوم  بازيگري  زن: خانم فهيمه خسروي
  •     رتبه سوم بازيگري مرد همراه: حجت يدالهي
  •   رتبه دوم طراحي صحنه: محمد محمدي
  •     رتبه سوم نور : علي محمدي
  •   رتبه سوم بازيگري زن مشترک: تهمينه قاسم پور، پري اميري
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۵۳:۲۴

25 Apr 2024