۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۷۳۵۸
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري

اخلاص یک سردار و سپاهی از جوانان، داعش را به نابودی کشاند

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: داعش نابود شد و تنها عامل نابودي داعش اخلاص بود اخلاص مردي بزرگ يک سردار و يک سپاه از جوانان با اخلاص که دوشادوش هم پيش رفتند تا نابودي داعش، داعشي که سال‌ها با برنامه‌ريزي و طراحي او را پيش آورده بودند داعش يعني کل نظام سلطه و نابودي داعش يعني نابودي فتنه نظام سلطه است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت السلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در دومين اجلاس سراسري نماز شهرستان فارسان گفت: امروز روز بسيار بزرگ و باشکوهي است، روزي که همه مشتاقان چشم‌انتظار نويد ولايت امام عصر را مي‌دهد و اين روز فرخنده را خدمت همه شما سروران و منتظران تبريک و تهنيت عرض مي‌نماييم.

وي در ادامه افزود: بسيار خرسنديم که در اين روز مبارک و خجسته اين اجلاس سراسر نورانيت نيز شکل‌گرفته اجلاس بزرگ نماز، نماز و امامت، نماز و ولايت دو رکن اساسي که در دين دستگيرمان خواهد بود.

نکونام خاطرنشان کرد: اين دو رکن به‌عنوان دو بال پرواز براي پر گشودنمان و پرواز در کنار هم قرار گرفته‌اند که نماز با ولايت و امامت قطعاً زمينه پرواز و عروج به عالم ملکوت را حاصل خواهند کرد و امروز به خواست و فضل الهي در اين مقطع نوراني هستيم.

وي اظهار داشت: در مقطعي اين فرصت‌ها نبود و امور به دست کساني بود که خوف نگراني از آن‌ها هشدار داده‌شده بود و خوشبختانه امروز اين نعمت فراهم‌شده و در اختيار ماست و اين عرصه هم براي تمسک به دين براي ما فراهم مي‌باشد.

جواناني مانند حججي‌ها و جيلان ها به برکت اين انقلاب رويش پيدا کردند

حجت‌الاسلام نکونام بيان کرد: در بين دانش آموزان و صحبت‌هايي که با آن‌ها داشتيم خطاب به آن‌ها گفتيم رويش‌هاي زيبايي به برکت اين انقلاب در بين جوانانم صورت گرفته و جواناني مانند محسن حججي‌ها و جيلان ها و ديگر جوانان دلير و شجاع به برکت اين انقلاب رويش پيدا کرده‌اند.
 
نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در ادامه سخنان خود گفت: دشمن بيکار ننشسته و نمي نشيند و در تلاش است تا بين جوانان و ارزش‌هاي ديني فاصله بياندازد و از انواع وسايل جهت مشغول کردن جوانان و دور کردن آن‌ها کوتاهي نمي‌کند تا بتواند آن‌ها را با ارزش‌ها بيگانه کند.

وي خاطرنشان کرد: اجلاس‌ها تنها براي معرفي آثار نماز نيستند بلکه براي شکل‌گيري باقي خواهند ماند، تنها اين را بايد خوب بدانيم که هرکس به‌جايي رسيده از نماز بوده و مي‌توان گفت آيت‌الله بهجت اگر بهجت شد به برکت نماز بوده است و امام اگر امام شد به برکت نماز بوده است.

اگر مي‌خواهيد در جامعه مؤثر باشيد تنها راهش نماز است

وي اظهار داشت: خداوند چيزي را بدون حکمت به کسي نمي‌دهد، لازمه انس و الفت، لازمه شيفتگي همه و همه نماز است سيد حسن امام‌جمعه که ساليان سال امام‌جمعه گلپايگان بود از نماز به فيض رسيد و فيض گيرنده بود و بعد فيض دهنده شد غرض اين است که اگر مي‌خواهيد در جامعه مؤثر باشيد تنها راهش نماز است چون نماز وصل‌کننده ما به خداست

وي در ادامه افزود: امروز که روز شروع امامت حضرت ولي‌عصر (عج) است پس به توصيه اين امام نيز توجه داشته باشيم که توصيه جدي ايشان نماز است و خواندن نافله‌ها، جامعه کبيره و زيارت عاشورا که تأکيد بسيار دارند.

حجت‌الاسلام نکونام بيان کرد: چگونه ما به اينجاها رسيديم و اين‌همه نعمات به مردم ما رسيده تنها با ريشه يابي مي‌توان متوجه شد که اخلاص است، امام با تمام وجود و مخلصانه به امام عصر لبيک گفت تا ما بعد از 39 سال شاهد اين‌همه برکات و الطاف باشيم، امام غائب است اما همگان مي‌دانند غائب حاضر و تاثيرگذار است، حضرت ولي‌عصر در لحظه‌لحظه اين انقلاب نظارت داشتند و شکل‌گيري اين انقلاب به برکت حضور مقدس اين امام بزرگوار بود.

وي تصريح کرد: داعش نابود شد و تنها عامل نابودي داعش اخلاص بود اخلاص مردي بزرگ يک سردار و يک سپاه از جوانان با اخلاص که دوشادوش هم پيش رفتند تا نابودي داعش، داعشي که سال‌ها با برنامه‌ريزي و طراحي او را پيش آورده بودند داعش يعني کل نظام سلطه و نابودي داعش يعني نابودي فتنه نظام سلطه است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۱:۲۴

29 Mar 2024