۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۶۳۰۸

شکوفه های کوهرنگی آغاز سال تحصيلي را جشن گرفتند + تصاوير

جشن شکوفه ها و غنچه ها براي 860 کلاس اولي در روز چهارشنبه در مدرسه شهيد استکي چلگزد برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، همزمان با سراسر کشور زنگ غنجه ها در مدراس شهرستان کوهرنگ با حضور نماينده مديرکل آموزش و پرورش استان، مدير آموزش وپرورش شهرستان، مسئولين شهرستاني و اولياء دانش آموزان برگزار شد.

کورش اکبري، مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در اين مراسم ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطر شهداي دوران دفاع مقدس و تبريک جشن غنچه ها، گفت: جشن غنچه ها آغازي براي شروع کسب علم و دانش است و شما دانش آموزان آينده سازان اين انقلاب هستيد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در اين مراسم ابراز اميدواري کرد که  خانه و مدرسه همزمان  فضايي سرشار از عشق و محبت و علاقه به کسب علم ودانش را براي اين عزيزان که آينده سازان فرداي ايران اسلامي هستند را فراهم کنند.

کورش  اکبري با اعلام اين خبر اظهار داشت: در آستانه بازگشايي مدارس 860 دانش آموزکلاس اولي در دوره ابتدايي در 140 مدرسه روز غنچه ها و جوانه ها را جشن گرفتند.

حسين محمدي، رئيس اداره هيات بدوي تخلفات اداره کل نيز که بعنوان نماينده مدير کل در اين جشن حاضر شد ضمن تبريک بهار تعليم وتربيت گفت: اولياي دانش آموزان بايد دغدغه بيشتري نسبت به مشارکت در تعليم وتربيت فرزندان خود داشته باشند و در کنار مدرسه همچون دوبال توانا مسير حرکت به افق هاي دوردست علم و اخلاق اندوزي براي فرزندان خود را هموار نمايند.

محمدي افزود: معلمان و اولياي دانش آموزان بايد تمام تلاش خود را به کار گيرند تا با همکاري هم استعدادهاي دانش آموزان براي پيشبرد به اهداف والاي کشور شکوفا شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
  • جشن غنچه ها و شکوفه ها

    جشن غنچه ها و شکوفه ها

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۴۱:۵۵

26 Apr 2024