۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۵۷۵۰

يادواره شهداي دهستان موگويي کوهرنگ برگزار شد + تصاوير

يادواره شهداي دهستان موگويي با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا در روستاي بيراهگان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، يادواره شهداي دهستان موگويي با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا  در روستاي بيراهگان برگزار شد.

سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در يادواره شهداي دهستان موگويي کوهرنگ با بيان اينکه شهدا مايه افتخار مکتب الهي هستند و کار براي خدا از ويژگي‌هاي بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پيروي از ولايت و دفاع از خاک ايران بود و رمز ماندگاري آن‌ها اخلاص در عمل است.

وي با اشاره به اينکه خاطرات جانبازان خاموش است، افزود: در مقابل دشمن و در ميدان مين رزمندگان ما را عشق پيروز مي‌کرد و ماجراي شهدا حرکت‌هاي فردي نبود و در رشادت‌هاي آن‌ها وحدت و يکدلي موج مي‌زد.

سرهنگ نظري با بيان اينکه پيام نهايي شهدا اين است که باهم باشيم و نسل جوان امروز در ميدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: اين عرصه نياز به مقاومت دارد و بايد در اين ميدان راه شهدا را فراموش نکنيم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا مي‌شويم و بايد نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگيريم.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ تصريح کرد: برگزاري يادواره‌هاي شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدايي که محور زندگي آن‌ها خدا بود و براي خدا کار مي‌‌کردند و اگر کار ما براي رضاي خدا باشد از تعريف و تمجيد ديگران در کار خود مغرور و از سرزنش شان نا اميد و مأيوس نمي‌شويم.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
 
  • یادواره شهدای کوهرنگ

    یادواره شهدای کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۱:۱۶

19 Mar 2024