۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۳۸۸۱۰
با حضور معاون حقوقي و امور مجلس وزارت بهداشت

طرح توسعه بيمارستان اردل کلنگ زني شد+ تصاوير

کلنگ آغاز طرح توسعه بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل با حضور معاون حقوقي و امور مجلس وزارت بهداشت، نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي و برخي از مسئولين استاني و شهرستاني به زمين زده شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در آئين کلنگ زني در طرح توسعه بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل ضمن تبريک به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) گفت: اجراي برنامه تحول نظام سلامت در دولت يازدهم کشور را از بحران درماني عبور داد اقدامات انجام شده در اين حوزه ستودني است.

کاظمي در اين مراسم کمبود متخصص راديولوژي و نبود متخصص قلب را مهمترين مطالبه شهرستان اردل را عنوان کردو از دکتر گلمکاني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت بهداشت خواست تا رفع اين مشکل را در اولويت قرار دهند.

وي افزود: به لطف خدا با آغاز طرح توسعه بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل شاهد توسعه و پيشرفت شهرستان اردل در زمينه بهداشت و درمان خواهيم بود.


در پايان کلنگ آغاز طرح توسعه بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل با حضور دکتر گلمکاني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت بهداشت، علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي، برخي از مسئولين استاني و شهرستاني، اعضاي شوراي اسلامي شهر اردل و برخي معتمدين به زمين زده شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۲:۵۳

27 Dec 2019