۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۳۲۰۳۲
محروميت هاي يک روستا به روايت تصوير

روستاي آبيدک در انتظار نگاه مسئولين + تصاوير

روستاي آبيدک در دو کيلومتري شهر منج فاقد امکانات رفاهي از قبيل گاز، جاده مناسب و... در انتظار نگاه مسئولين است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ يکي از اهالي روستاي آبيدک از توابع بخش منج در شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار کرد: چندين سال است که توسط مسئولين استاني و شهرستاني براي جابجايي اين روستا تصميم گيري شده، ولي هنوز هيچ اقدامي نشده است.

به دلیل جابجايي هيچ امکاناتي از جمله؛ وام مسکن، گاز، پروانه ساخت و يا طرح هادي به اهالي اين روستا داده نمي شود و مردم در بلاتکليفي و درخانه هاي خشتي قديمي که هر لحظه شاهد خرابي ساختمان ها و يا رانش زمين اين روستا است زندگي مي کنيم.

يکي از فرهنگيان اين روستا نيز گفت: امکاناتي  همانند، نبود مدرسه راهنمايي، نداشتن زمين فوتبال، نداشتن خانه عالم،  مسجد و ديگر امکانات رنج مي بريم که اميدواريم مسولين پيگيري کنند و مشکلات را رفع نمايند.

مردم روستا به خصوص دانش آموزان براي رفتن به شهر منج بايد بيش از 5 کيلومتر پياده روي در کوه ها و کنار رودخانه را طي نمايند تا به شهر منج برسند، همچنين رودخانه اي که در بين اين روستا و شهر منج واقع است هيچ گونه پل ارتباطي ندارد و فقط چوبي است که آن هم فصل زمستان از بين مي رود و مردم دچار مشکلات فراوان مي شوند.

يکي ديگر از اهالي اين روستا در گفت و گو با سلام لردگان گفت: در چند سال گذشته اين روستا ميزبان يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بود که در مسجد امام حسين (ع) اين روستا قول هاي زيادي براي آباداني و رسيدگي به مشکلات روستا داد ازجمله وام مسکن، آسفالت، جاده روستا، گازکشي و... ولي هيچ کدام عملي نشد.

گفتني است روستاي آبيدک بالاي 170 خانوار با بيش از 600 نفر و فاقد منبع درآمدي و شغل هستند و در فاصله 30 کيلومتري شهر لردگان و 200 کيلومتري مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است.

انتهای پیام/1026ج
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۲۰

2 Jan 2020