۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۸۰۹۳

مراسم معرفي سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان برگزار شد

در مراسم معرفي سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان معاون سياسي امنيتي استاندار گفت: تلاش ميکنيم انتخابات مرحله دوم هم مثل مرحله اول در 2حوزه در کمال صحت و سلامت و مشارکت مردم برگزار شود.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، امام جمعه فارسان در ابتدای این مراسم با اشاره به شعار امسال اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل افزود: اين شهرستان به شدت يک شهرستان محروم است و با چالش هاي مخاطره آميز روبروست که برنامه ريزي مديران شهرستاني و استاني در راستاي اجرا و عملياتي کردن شعار سال در شهرستان تا حدي جلو خطرات بيشتر در آينده شهرستان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسين جمالي زاده  گفت: چرا که شرايط اجرايي اقتصاد مقاومتي در شهرستان با توجه به وفور امکانات طبيعي و انساني و اقليمي و ظرفيت هاي فراوان منطقه مهياست فقط همت بلند و تشکيل اتاق توليد فکر و جذب نخبگان علمي و اقتصادي،جذب سرمايه گذاران،انتخاب مديران و زير مجموعه انساني توانمند خلاق و با برنامه،تقويت بخش هاي خصوصي،اعطاي تسهيلات به کار آفرينان و در بخش ازدواج و اشتغال ميتواند شعار امسال را در شهرستان بنا بگذارد.

در ادامه معاون سياسي امنيتي استاندار،جهانبخش مرادي افزود: تلاش ميکنيم انتخابات مرحله دوم هم مثل مرحله اول در 2حوزه در کمال صحت و سلامت و مشارکت مردم برگزار شود.

در اين مراسم مرداس طاهري به سمت سرپرست فرماندار ي شهرستان فارسان منصوب شد.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۴۳:۰۳

29 Mar 2024