۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۸۳۲۳
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران مرهون شهدای انقلاب اسلامي است

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: پيروزي و عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران در سطح جهاني و منطقه‌اي مرهون دلاوري‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در مراسم روز شهرستان فارسان نخستين رسالت ما به‌عنوان مؤمن انقلابي ترويج فرهنگ انقلاب و بيان پيشرفت‌هاي انقلاب است و خداوند در قرآن کريم مي‌فرمايد: «اي کساني که ايمان آورده‌ايد نعمت‌هاي الهي را بيان کنيد» شکر نعمت واجب و ترک نعمت کفران است و اگر انقلاب اسلامي نعمت است گفت‌وگو در مورد دستاوردهاي انقلاب هم شکر نعمت است.

 وي بر لزوم بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم تأکيد کرد و گفت: ما بايد وضعيت کنوني را با قبل از انقلاب مقايسه کنيم و ببينيم که نقش مردم در تعيين سرنوشت‌شان قبل از انقلاب چگونه بود و امروز چگونه است؟ ما بايد اين مسائل را در دستگاه‌ها و نهادها مطرح کنيم و با استفاده از ظرفيت دهه فجر دستاوردهاي انقلاب را براي مردم بيان کنيم.

 اين مسئول، مساجد و امامزادگان را بهترين ظرفيت براي تبيين دستاوردهاي انقلاب نام برد و گفت: بايد توانمان را براي برگزاري باشکوه‌تر برنامه‌هاي دهه فجر متمرکز کنيم و از ظرفيت شبکه‌هاي مجازي در اين زمينه غافل نشويم.

 وي با تأکيد بر اين‌که برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي بايد مردمي برگزار شود، افزود: صاحبان اصلي انقلاب مردم هستند؛ بنابراين بايد برنامه‌هاي بزرگداشت دهه فجر را به آن‌ها بسپاريم.

یوسفی افزود: پيروزي و عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران در سطح جهاني و منطقه‌اي مرهون دلاوري‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است.

به گزارش پیرغار امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۹۶ همزمان با سي و نهمين سالگرد شهادت شهيد انقلاب اسلامي قربانعلي داودي فارساني، سومين يادواره شهداي انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فارسان برگزار شد.

سخنراني و تجليل از خانواده معظم شهدا و جانبازان دوران انقلاب اسلامي از بخش‌هاي اين برنامه با حضور پرشور اقشار مردم، ايثارگران و مسئولين استاني و محلي بود.

شهيد قربانعلي داودي فارساني، تنها شهيد روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ در کشور مي‌باشد و روز ۱۲ بهمن به مناسبت شهادت وي، به‌عنوان روز شهرستان فارسان نام‌گذاري شده است.

استان چهارمحال و بختياري در دوران مبارزات انقلابي، ۶ شهيد به نام‌هاي قربانعلي داودي فارساني، سيد عباس صالحي، علي‌محمد مرادي سيبکي، خسرو سليمي ناغاني، غلامحسين آبافت بروجني و اسکندر آذر خراجي را تقديم انقلاب کرد.

شهر فارسان (مرکز شهرستان فارسان) در فاصله ۳۲ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۰۶:۴۱

28 Mar 2024