۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۶۷۴۴
از چهارمحال و بختیاری

اعزام 9 تریلر تجهیزات و اقلام اهدایی به موکب قمربنی‌هاشم (ع)

در آئینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولان و مردم اولین کاروان تجهیزات و اقلام اهدایی به موکب قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌ و بختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بدرقه و درقالب ۹ تریلر به کشور عراق اعزام شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ در آئینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولان و مردم اولین کاروان تجهیزات و اقلام اهدایی به موکب قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌ و بختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بدرقه و درقالب ۹ تریلر به کشور عراق اعزام شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در این آئین اظهار کرد: به فضل پروردگار چهارمحال‌ و‌ بختیاری با همه توان در صحنه حاضر است تا در مسئله اربعین نقش‌آفرین باشد.

وی اضافه کرد: به لطف الهی مردم ما نه‌تنها فقط در این استان، کشور، جهان اسلام و نه‌تنها جهان اسلام، بلکه بشریت طیف عظیمی از مردم عظمت اربعین را درک کرده‌اند و به خوبی می‌فهمند که در ابعین چه می‌گذرد و ضرورت تقویت اربعین و ضرورت تعظیم این شعار بزرگ اسلامی امروز محسوس است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بنابراین همه در صحنه هستند و به گونه‌ای سعی می‌کنند در مسئله اربعین خودشان را سهمیم کنند، چه آن‌هایی که می‌روند در عراق حضور پیدا می‌کنند و چه آن‌هایی که نمی‌توانند بروند در داخل کشور و پشت صحنه با کمک‌های مختلف مالی و فکری با این مانور عظیم اسلامی همراه هستند و حضور دارند.

نکونام با اشاره به برپایی سه موکب از استان در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری امسال به فضل الهی سه موکب یک موکب در شلمچه، دیگری در عمود ۲۸۵ که همه ساله بوده و موکب دیگر نزدیک کربلا برپا خواهد شد و در این عرصه بسیار نورانی و ارزشمند حضور دارند و خدمت‌رسان به زائران حسینی هستند.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: از همه مردم بسیار خوب استان و عشاق و محبان آل‌الله به ویژه حضرت اباعبدالله و از همه مسئولان خوب استان که در این عرصه هم مثل همه عرصه‌های دیگر حضور فعال و جدی دارند واقعا تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است اقلام ارسال شده شامل مواد‌غذایی مانند آب، لبنیات، نوشابه، برنج و غیره و همچنین تجهیزات زیربنایی برای برپایی محل استقرار و مراکز خدمات‌رسانی هستند که با کمک‌های مردم و ادارات استان تهیه شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۱۲:۴۱

29 Mar 2024