۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۷۳۱۴

تشييع بي نظير شهيد مدافع حرم در بروجن/"عليرضا" در کنار عموي شهیدش آرام گرفت

پيکر شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان در ميان خيل انبوهي از مردم استان چهارمحال وبختياري تشييع و خاکسپاري شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، پيکر مطهر شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان امروز شنبه در مراسمي با استقبال بي نظير مردم شهيد پرور استان چهارمحال وبختياري از مقابل حسينيه ثارالله سپاه تشييع و در گلزار شهدا آرامگاه ابدي خود آرام گرفت.

امروز مسيرهاي تشييع از مقابل حسينيه ثارالله تا گلزار شهداي شهر بروجن مملو از جمعيت و عزاداراني بود که آمده بودند تا بار ديگر با آرمان‌هاي امام و شهدا تجديد ميثاق کنند.

اقشار مختلف مردم در اين مراسم پيروزي رزمندگان اسلام در نبرد با تروريست هاي تکفيري داعش را ثمره خون شهدايي چون عليرضا جيلان دانسته و با سردادن شعارهاي "لبيک يا حسين"، "کلنا عباسک يا زينب" و ... بر دفاع از حرم اهل بيت (ع) و ادامه راه سرور و سالار شهيدان عالم تاکيد کردند.

مردم شهرستان بروجن اعم از زن و مرد، پير و جوان، دختر و پسر با حضور پر شور و گسترده خود در مراسم تشييع و خاکسپاري شهيد جيلان نشان دادند که همواره پيروان راستين شهدا و ولايت‌ هستند.

حضور همرزمان پاکستاني شهيد جيلان در مراسم تشييع

جمعي از همرزمان پاکستاني شهيد جيلان از لشکر زينبيون که در مراسم تشييع حضور داشتند با سردادن لبيک يا مهدي، لبيک يا خامنه اي و ... بر دفاع از حريم اهل بيت(ع) و ادامه راه شهدا تاکيد کردند.

مداحي سيد رضا نريماني/دانش آموزان به شهيد جيلان اداي احترام کردند

دانش آموزان بروجني هم در گوشه اي از اين مراسم ايستاده در صف با دست گرفتن پوسترهاي شهيد عليرضا جيلان به پيکر مطهر اين شهيد مدافع حرم اداي احترام مي کردند.

در بخش ديگري از اين مراسم سيد رضا نريماني از مداحان پيشکسوت به مداحي پرداخت و جمعيت حاضر هم نوا با اين مداح اهل بيت سينه زني و عزاداري کردند.

اقامه نماز بر پيکر شهيد جيلان/عليرضا در کنار عموي شهيدش آرام گرفت

ايستگاه هاي صلواتي نيز که در گوشه و کنار مسيرهاي تشييع برپا شده بود از تشييع کنندگان پذيرايي مي کردند؛ حجت الاسلام نکونام نماينده ولي فقيه در استان، سردار اکبري فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختياري، سردار غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي استان، معاون سياسي امنيتي استاندار و جمعي ديگر از مسئولين در اين مراسم حضور داشتند.

پس از تشييع پيکر شهيد جيلان، حجت السلام سيد محمد تقوي بر پيکر اين شهيد مدافع حرم اقامه نماز کرد و در حالي که مردم زيارت عاشورا را زمزمه مي کردند در آرامگاه ابدي‌اش و در کنار عموي شهيدش آرام گرفت.

گفتني است شهيد عليرضا جيلان بروجني به صورت داوطلبانه و در قالب نيروي بسيجي مدت هاي زيادي در جبهه هاي مقابله با تکفير و داعش در سوريه حاضر بود تا سرانجام در هشتمين و آخرين اعزام خود به جبهه هاي مقاومت اسلامي در شب شهادت امام رضا(ع) و در عمليات آزادسازي بوکمال به مقام رفيع شهادت نائل شد از اين شهيد بزرگوار يک فرزند به نام اميرعلي به يادگار مانده است.

شهيدحجت الاسلام محمد علي قلي زاده، شهيد سجاد مرادي و شهيد عليرضا جيلان شهداي مدافع حرم شهرستان بروجن هستند.

انتهاي پيام/ ۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۳۳:۴۶

28 Mar 2024