۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۲۵۲۹
گزارش تصويري/

سياسرد؛ گردشگاه نمونه چهارمحال وبختياري

منطقه نمونه گردشگري سياسرد به عنوان مهم ترين قطب طبيعي و گردشگري چهارمحال وبختياري در فاصله شش کيلومتري شهر بروجن واقع شده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، تفريحگاه سياسرد به عنوان مهم ترين قطب طبيعي و گردشگري چهارمحال و بختياري در فاصله شش کيلومتري شهر بروجن واقع شده است.

وجود درختان کهنسال، باغهاي ميوه اطراف آن که چشم اندازه زيبايي را به وجود آورده است، آب خنکي که از دل زمين مي‌جوشد، هواي خنک و مطبوع آن در فصل بهار و تابستان جمعيت زيادي را از مناطق مختلف کشور به سمت خود مي‌کشاند.

هواي خنک و مطبوع، سايه‌سار درختان کهنسال، فضاسازي‌هاي مناسب و نزديکي راه و دسترسي آسان بر طرف‌داران اين کانون گردشگري افزوده و ميل به بازديد از اين گردشگاه را دوچندان نموده است به طوري که همه روزه و به ويژه در روزهاي تعطيل اين مکان شاهد حضور شمار زيادي از مسافران و گردشگران از استان‌هاي هم‌جوار مي‌باشد.

در اطراف اين منطقه نمونه گردشگري، باغ‌ها و ويلاهاي زيادي ساخته شده‌اند که کوچه‌ باغ‌هاي باصفايي را تشکيل داده‌اند. اين تفريحگاه در تابستان، به علت خنکا و مطبوعيت هوا، مورد توجه شهروندان شهر بروجن و شمار زيادي از شهروندان شهر اصفهان و شهرستان‌هاي تابع آن (همچون شهرضا، دهاقان، مبارکه و نجف‌آباد که آب و هواي گرمتري دارند) قرار گرفته است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۹:۰۳

31 Dec 2019