۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۲۳۸۸۹

برد 3 بر 1 تيم بسيج شهداء اردل مقابل ستارگان شهرکرد+تصاوير

تيم فوتبال جوانان پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل در ديداري دوستانه در ورزشگاه تختي شهرستان اردل 3 بر 1 ستارگان شهرکرد را شکست داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، تيم هاي فوتبال جوانان پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل و ستارگان شهرکرد از ساعت ۱۲:۳۰ سه شنبه ۱۳ مردادماه در ديداري دوستانه در ورزشگاه تختي شهرستان اردل به مصاف هم رفتند که اين ديدار ۳ بر ۱ به سود تيم فوتبال جوانان پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل به پايان رسيد.

راشد بهراميان مربي تيم فوتبال جوانان پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با ابراز رضايت از ديدار دوستانه که تيم پايگاه شهدا با تيم ستارگان شهرکرد داشت اظهارکرد: بازيکنان تيم پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل در آمادگي کامل بسر مي‌برند و اميدواريم که امسال هم بتوانيم همانند سال قبل مقام نخست را در مسابقات استاني کسب کنيم.

بهراميان افزود: اين بازي با برتري کامل تيم جوانان فوتبال پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل همراه با مالکيت توپ به اتمام رسيد و گلهاي تيم فوتبال بسيج شهدا اردل را محمد ظفري و علي بهرامي به ثمر رساندند.

وي با بيان اينکه سال قبل مسئولين براي راهيابي تيم پايگاه شهدا به مسابقات کشوري حمايتي نکردند افزود:امسال انتظار داريم که توجه ويژه اي به اين تيم داشته باشند تا امسال با انگيزه بهتري بتوانيم يکبار ديگر صاحب جام قهرماني شويم.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۳۶:۳۹

25 Apr 2024