۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۷۶۷۹

نگين لردگان در زير لواي بي توجهي مسئولين+ عکس

چشمه برم لردگان ، اکنون محل تجمع زباله ها و ضايعات پلاستيکي شده و خطر نابودي کامل، اين چشمه را تهديد مي کند.
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از سلام لردگان، چشمه برم  که یکی از جاذبه های توریستی استان چهار محال و بختیاری و شهرستان لردگان است، وضعيت بسيار اسفباري بخود گرفته و مملو از انواع و اقسام زباله هاي خانگي شده است که بالطبع باعث سرايت انواع بيماريهاي عفوني و گوارشي به مردم  مي شود.

اما سوال اصلي اينجاست، که چرا با اين همه اعتراضات نسبت به وضعيت آلودگي اين چشمه که طي بازديد و گردش مسافران عزيز و اهالي شهر لردگان در اين مکان توريستي صورت مي گيرد. اما همچنان هيچ يک از مسئولين ذيربط پاسخگو نيست!!؟
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

با سلام:
متاسفانه طی ده سال اخیر چشمه برم لردگان هر روز بدتر و بدتر می شود.در طی دور سوم شورای شهر و مدیریت شهرداری قبلی که خوشبختانه مدت 7 سال هم طول کشید چه فعالیتی در این چشمه یا دیگر بخش ها انجام شده است؟ در طی این مدت آیا همین مردم و همین شما این وضعیت را مشاهده نمی کردید؟ فعلا این شورا یکسال را گذرانده است. اینک که به لطف خدا همبستگی و دلگرمی ایجاد شده است امثال شما ... فقط نیمه خالی لیوان را می بینید. حداقل سه بار لایه روبی چشمه برم در طول یکسال نشان از توجه شهرداری ندارد؟ خوب است همیشه در اظهار نظرهایمان خدارو در نظر بگیریم.ان شالله طی مدت یکی دو ماه آینده شاهد تحول در چشمه برم خواهیم بود.
غریبه
9 سال آقای ... چولش کرد این یکسال هم ....؟ماشاءالله حضرات ...

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۰۰

5 Jan 2020