۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۷۲۵۴
گزارشی رنج آور از ترمینال شهرستان کیار

مسئولین محترم استان به داد مردم شهرستان کیار برسند

این جا ترمینال شهرستان کیار در شهرکرد است . زمینی بایر و فاقد کوچکترین امکانات رفاهی،شاید اگر کمی از شهر فاصله داشت بیشتر شبیه پارکینگ بین راهی بود تا ترمینال .
این جا ترمینال شهرستان کیار در شهرکرد است . زمینی بایر و فاقد کوچکترین امکانات رفاهی،شاید اگر کمی از شهر فاصله داشت بیشتر شبیه پارکینگ بین راهی بود تا ترمینال .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین، برای ساخت و تجهیز ترمینال شهرستان کیار در شهرکرد با وجود انبوه مسافران شهرستان ۶۰۰۰۰نفری کیار به شهرکرد و برعکس هیچ گونه تمهیدی اندیشیده نشده است.
سال هاست تکه زمینی در حاشیه ی تقاطع خیابان بهارستان و بلوار کشاورز شهرکرد وزن سنگین مینی بوس های بنز که مقصدشان شهر ها و روستا های کیار است را بر روی خود تحمل می کند اما در طول همه ی این سال ها هیچ دستگاه یا ارگانی متولی ساماندهی ترمینال شهرکرد کیار نشده است.

رانندگان خودرو های مسافر بری و همچنین مسافران کیار شهرکرد به دلیل نبود محلی مناسب به عنوان ترمینال در اکثر روز های سال جدای از رنج و خستگی کار روزانه و سفر مجبورند تبعات ناشی از سرما و گرمای هوا،باد و بوران و .....را به جان بخرند .

یکی از رانندگان این مسیر که خود را حسینی معرفی کرد گفت :در این محل نه برای رانندگان و نه برای مسافران هیچ گونه امکانات رفاهی وجود ندارد و از سویی هیچ ارگانی چه در شهرستان کیار و چه در شهر شهرکرد خود را مسئول رسیدگی به این مساله نمی داند در عین حال سال هاست که دکه ای برای دریافت عوارض جابجایی مسافر در کنار این زمین به اصطلاح ترمینال دایر شده است که مبلغ ۱۰۰۰تومان عوارض برای هر بار سوار کردن مسافر و حرکت به سوی شهر و روستای مورد نظر از رانندگان دریافت می کند و درصورت عدم پرداخت این وجه در بین راه پلیس اقدام به جریمه راننده می کند، وی ادامه داد ما پولی می پردازیم که خودمان نمی دانیم بابت چیست.

یکی دیگراز رانندگان که در حال تمیز کردن شیشه خودرو اش بود گفت: در اوقاتی مثل ایام ماه رمضان مسافرت کمتر از قبل می گردد و به همین منظور گاه ممکن است یک مینی بوس برای تکمیل تعداد مسافر خود بیش از یک ساعت در انتظار مسافر بماند،در این فاصله مسافرانی که در دقایق ابتدایی سوار بر مینی بوس می شوند به دلیل عدم وجود سالن استراحت و دستشویی و نمازخانه و حتی یک شیر آب برای شستشوی دست و صورت و خوردن آب .....مجبورند گرمای بسیار زیاد داخل ماشین را تحمل نموده و در مینی بوس بنشینند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۰:۰۶

1 Jan 2020