۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۳۲۰۱
گزارش تصويري

سي و هشتمين برگ زرين حضور مردم ولايتمدار اردل در راهپيمايي 22 بهمن

راهپيمايي 22 بهمن به مناسبت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردل برگزار شد و مردم ولاتمدار اين شهرستان با ر ديگر با آرمانهاي امام خميني (ره) تجديد بيعت کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مردم مومن و ولايتمدار شهرستان اردل از پير وجوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، خانواده معظم شهدا و مسئولان با در دست داشتن نوشته ها و پرچم مقدس جمهوري اسلامي عشق و ارادت خود را به نظام اسلامي نشان دادند و بار ديگر با حضور حماسي خود برگ زريني بر افتخارات خود افزودند.

مردم اردل با حضور حداکثري خود در آيين راهپيمايي ۲۲ بهمن و با سر دادن شعارهاي انقلابي بارديگر بر حمايت از انقلاب اسلامي، آرمان هاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري تاکيد کرده و آرمان هاي امام راحل (ره)، انقلاب اسلامي و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت کردند.

امروز از همه اقشار دست به دست همه دادند و با مشت هاي گره و فرياد الله اکبر به جهانيان فهماندند که تا آخرين قطره خون پاي اين نظام اسلامي ايستاده اند.

شرکت کنندگان در اين راهپيمايي اردل با سردادن شعارهاي "تکليف هر مسلمان اطاعت است ز قرآن"، "خامنه اي در ره حق مي جوشد، خون خميني در رگش مي جوشد"، "خوني که در رگ ماست هديه به رهبر ماست"، "خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است"، "فرمانده کل قوا خامنه اي حافظ خون شهدا خامنه اي" وفاداري و اطاعت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامي را اعلام کردند.

جمعي از جوانان و کودکان در شهر اردل با کشيدن نقش پرچم جمهوري اسلامي بر گونه ها و دست هاي خود عشق و ارادت خود را به ايران اسلامي ابراز کردند.

در مسير راهپيمايي بسته هاي فرهنگي با موضوع هاي آشنايي بيشتر با دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، استکبار شناسي و استکبار ستيزي که از سوي شوراي هماهنگي تبيلغات اسلامي استان تهيه شده بود در بين مردم توزيع شد.

در پايان اين راهپيمايي نيز قطعنامه اي ۱۱ بندي قرائت شد که با نداي الله اکبر شرکت کنندگان تائيد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۱۲:۵۲

29 Mar 2024