۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۹۵۰۳
چهره به چهره با مردم صورت گرفت:

حل مشکلات مردم کوهرنگ در ملاقات حضوري با مقامات ارشد نيروي انتظامي

مردم شهرستان کوهرنگ در يک روز آرام ميزبان فرماندهي نيروي انتظامي استان بودند و مشکلات خود را بطور مستقيم با وي در ميان گذاشتند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، رهبر انقلاب اسلامي در ديدار با فرماندهان نيروي انتظامي مي‌فرمايند: جلب رضايت مردم زمينه‌ساز جلب رضايت الهي است و اگر مسئولان بتوانند دل‌هاي مردم را باحضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضايت الهي را نيز جلب خواهند کرد.
 
يکي از نهادهايي که مردم با اشکال مختلف با آن سر و کار دارند نيروي انتظامي است.

در اين راستا همواره خواسته‌هاي مختلفي از سمت مردم به مسئولان نيروي انتظامي ارائه مي‌شود که پاسخگويي به اين خواسته‌ها در راستاي تحقق منويات رهبري در دستور کار نيروي انتظامي قرار گرفته است.
 
اما ديدارهاي چهره به چهره فرماندهان نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با مردم کوهرنگ در دفتر راهور کوهرنگ برگزار شد و مردم بطور مستقيم با فرماندهان نيروي انتظامي مشکلات را مطرح کردند.
 
خبرنگار کوهرنگ خبر نيز براي کسب اطلاع بيشتر از اين ديدارها به اين مکان مراجعه کرد.

در بدو ورود شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم بوديم که هر يک مشکل متفاوتي داشتند، مردمي که برخي از آنها در سيستم بروکراسي اداري با مشکلاتي مواجه شده بودند يا اينکه سد نااميدي در مقابل آنها زندگي را تار و تاريک کرده بود، حالا تنها راه حل مشکل‌شان را در ديدار با فرماندهي نيروي انتظامي استان مي‌ديدند.
 
 خوشبختانه سردار غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي استان و بقيه نيروهاي ارشد استان با سعه‌صدر به حل مشکلات پرداختند و تا آنجا که قانون اجازه داد مراجعه‌کنندگان را با خوشحالي بدرقه کردند.

سردار غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، عمده صحبت‌هاي انجام شده را تقدير و تشکر از مسئولين انتظامي کوهرنگ خصوصا سرگرد محمدي فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد.

وي مشکلات استخدامي در نيروي انتظامي را از ديگر مشکلات موجود در ديدار با مردم کوهرنگ بيان کرد و گفت: تا جايي که مي‌توانيم کمک اين عزيزان خواهيم کرد.

ديدار از خانواده شهدا و بازديد از ساختمان اداري فرماندهي نيروي انتظامي از ديگر برنامه‌هاي فرمانده نيروي انتظامي استان بود.

عکس‌ها از همت بدري فرد

انتهای پیام1026ج /610ک
  • ملاقات مردمی سردار غلامزاده با مردم کوهرنگ

    ملاقات مردمی سردار غلامزاده با مردم کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۰:۵۲

29 Mar 2024