۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۶۰۱۹
فرماندار شهرستان فارسان:

سد غدير باباحيدر در سال 97 به بهره‌برداري می‌رسد

فرماندار شهرستان فارسان گفت: از پروژه‌هایي که نياز اصلي شهرستان به شمار مي‌رود بحث سد غدير باباحيدر است که در اين دولت 45 درصد از اين پروژه انجام‌شده است 70 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است که اميد مي‌رود در سال 97 اين پروژه را به بهره‌برداري برسانيم.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري در جمع مسئولين و مردم شهرستان فارسان اظهار کرد: در وصف شهيدان رجائي و باهنر موضوعات متعددي گفته‌شده است و مهم‌ترين آن‌ها اجتماعي بودن، موجب بودن، ساده زيستي و با مردم بودن آن‌هاست که اميد است اين موارد سرلوحه کار مديران و کارکنان دولت باشد.

وي به بخش عمده عملکرد دولت در چهار سال گذشته در شهرستان فارسان اشاره داشت و تصريح کرد: در طول چهار سال گذشته مجموع اعتبارات مصوب پروژه‌هاي زيرساختي، عمراني شهرستان فارسان 186 ميليارد تومان بوده مجموعه پروژه‌هايي که به مناسبت‌هاي مختلف افتتاح و به بهره‌برداري رسيده و بيش از 200 طرح بوده که به بهره‌برداري رسيده و اکنون مشغول فعاليت هستند.

افتتاح 30 پروژه عمراني در شهرستان فارسان

وي اظهار داشت: با حضور معاونت بنياد شهيد کشور تعداد 30 پروژه عمراني بااعتباري بالغ‌بر 12 ميليارد تومان در سطح شهرستان فارسان به‌صورت هم‌زمان افتتاح شد که ازجمله اين طرح‌ها پروژه فاز سوم دانشگاه پيام نور فارسان، مجموعه حوزه مشروطيت در کاخ سردار اسد بختياري جونقان بسياري طرح‌هاي اقتصادي، زير بنايي، اشتغال، سرمايه‌گذاري، فرهنگي و آموزشي بوده همچنين تعداد 8 طرح ديگر درزمينه هاي مختلف بالغ‌بر 6 ميليارد تومان کلنگ زني شد.

فرماندار شهرستان فارسان بيان داشت: از پروژه‌هاي مهم ديگر دولت که در دست اجراست و بخش زياد آن‌ها اجراشده و از نيازهاي اصلي شهرستان به شمار مي‌رود بحث سد غدير بابا حيدر است که در اين دولت 45 درصد از اين پروژه انجام‌شده است 70 درصد پيشرفت فيزيکي داشته که 45 درصد آن بااعتباري بالغ‌بر 50 ميليارد تومان در اين دولت اجرايي شده است واميد مي‌رود در سال 97 اين پروژه را به بهره‌برداري برسانيم.

وي خاطرنشان کرد: ازجمله پروژه‌هاي ديگر تصفيه‌خانه آبي شرب و خط انتقال آب شرب مي‌باشد که بااعتباري بالغ‌بر 100 ميليارد تومان که اعتبار آن تأمين‌شده و عمليات اجرايي آن به‌زودي آغاز خواهد شد و در پشت سد غدير 24 ميليون مترمکعب آب در پشت سد ذخيره خواهد شد که مجموع آب شرب، کشاورزي و صنعت شهرستان را تأمين مي‌کند.

جاده دشتک با حل مشکل اعتباري آن در سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد

طاهري به ديگر پروژه‌ها اشاره داشت و افزود: جاده مهم فارسان دشتک هست که در اين دولت 95 درصد از حفاري تونل آماده‌شده است و آماده بهره‌برداري مي‌باشد و با حل شدن مشکل اعتبار اين پروژه تا سال آينده پروژه اين جاده به بهره‌برداري خواهد رسيد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۱:۵۷

1 Jan 2020