۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۲۷۹۹

تجليل از 1100 دانش آموز و فرهنگي برتر ورزشي شهرستان فارسان

طي مراسمي با حضور مسئولين استان و شهرستان فارسان از 1100 دانش آموز و فرهنگيان برتر در مسابقات استاني و شهرستاني در رشته هاي مختلف ورزشي تجليل شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در اين همايش گفت: يکي از رسالت هاي اصلي آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهاي دانش آموزان در تمامي عرصه ها به خصوص ورزش است که در اين راستا آموزش و پرورش شهرستان فارسان برنامه هاي مطلوبي را براي دانش آموزان برگزار و زمينه شرکت و حضور آنها را در مسابقات استاني و کشوري فراهم کرد.
 
 احمد اسکندري رشد و شکوفايي ورزش دانش‌آموزي را مهم خواند و گفت: پيشرفت ورزش در کشور متاثر از ورزش دانش آموزي است.. وي افزود: بايد امکانات و زير ساخت هاي ورزش را در اختيار ورزش دانش آموزي قرار دهيم تا در آينده شاهد رشد و شکوفايي ورزش باشيم.

وي از زحمات و فعاليت هاي دبيران ورزش مدارس شهرستان و نيز کارشناسي تربيت بدني مديريت در آماده سازي دانش آموزان براي کسب افتخار در مسابقات ورزشي قدرداني نمود.

 در ادامه اين آئين که در سالن شهداي فارسان برگزار شد از ۱۱۰۰فرهنگي و دانش‌آموزان ورزشکار مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و ودوم شهرستان که در رقابت‌هاي ورزشي در سطح کشور، استان و شهرستان موفق به کسب مقام در رشته‌هاي مختلف ورزشي نظير تنيس روي ميز،بسکتبال،طناب زني، فوتسال، واليبال و آمادگي جسماني شده بودند با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۵۹:۱۰

25 Apr 2024