۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۸۲۹۹
جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج فارسان

اردوي راهيان نور نقش مهمي در خنثي سازي توطئه دشمنان دارد

جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: با توجه به هجمه فرهنگي دشمنان برگزاري اردوي راهيان نور نقش مهمي در خنثي سازي توطئه دشمنان دارد.
به گزارش جهانبین نیوز، مسلم آذريان در گفت‌وگو با خبرنگار پيرغار گفت: در ادامه اعزام دانش آموزان شهرستان فارسان به اردوهاي راهيان نور تعداد 90 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به اردوهاي راهيان اعزام شدند.

وي افزود: اردوهاي راهيان نور فرصتي طلايي براي شناخت و امتيازي است که شهداي هشت سال دفاع مقدس به عاشقان مي‌دهند تا با خودشناسي به خداشناسي برسند و عظمت خالق را در کوه‌ها، دشت‌ها و بيابان‌هاي مناطق عملياتي درک کنند، با گذر از مناطق عملياتي هر شخصي دلباخته اين سرزمين و حال و هواي معنوي شده و پيوستن به ملکوت را آرزو مي‌کند تا از شفاعت شهدا بي‌نصيب نماند.

وي بيان داشت: عمده دانش‌آموزاني که به اين سفر معنوي مشرف مي‌شوند طالب اين هستند که بار ديگر راهي مناطق عملياتي شده و با شهدا به راز و نياز بپردازند و درعين‌حال فرصت با شهدا بودن را بسيار غنيمت و صدالبته ارزشمند مي‌دانند.

 مسلم آذريان جانشين فرماندهي سپاه ناحيه فارسان در اين خصوص گفت: خوشبختانه امسال کاروان راهيان نور باحال و هواي معنوي و پرشور جوانان برگزار شد بنابراين تأثيرات معنوي اين اردو به‌خوبي در اکثر آن‌ها آشکار است.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران افزود: با توجه به هجمه فرهنگي دشمنان برگزاري اردوي راهيان نور نقش مهمي در خنثي‌سازي توطئه دشمنان دارد.

اردوي راهيان نور به‌عنوان پل ارتباطي ما جوانان با دوران دفاع مقدس است که مي‌تواند ديدگاه ما جوانان و نوجوانان را نسبت به موضوع جبهه، جنگ و دشمنان تغيير دهد.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۳۰:۲۶

28 Mar 2024