۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۰۸۷۹
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بروجن

همزمان با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و هفته وحدت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با هفته بسیج و هفته وحدت نمایشگاهی با عنوان اقتدار بسیج ، اقتصاد مقاومتی با حضور سردار محمدعلی اکبری فرمانده محترم سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بروجن و سایر مسؤلین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار علی کيهاني فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: غرفه داران این نمایشگاه کسانی هستند که از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کردند و تولیدات آن ها خانگی می باشد.

وی ادامه داد : بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور می باشد و غرفه داران این نمایشگاه با تسهیلات دریافتی اقدام به ایجاد شغل نموده و به اقتصاد خانواده خود و جامعه کمک می کنند.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بروجن بر پا شده است فروشگاه و غرفه هایی همچون صنایع دستی ، پولک و نبات ، تولید عسل ، گیاهان دارویی و ... در حسینه کاروان بروجن به مدت یک هفته جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۵:۴۸

27 Dec 2019