۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۳۱۲۰

تقدير فرمانده سپاه شهرستان اردل از پيشگامان انقلاب اسلامي +تصاوير

همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر فرمانده سپاه اردل به همراه فرمانده بسيج حوزه شهري با پيشگامان انقلاب اسلامي شهرستان اردل ديدار و آنها تجليل کرد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر فرمانده سپاه اردل به همراه فرمانده بسيج حوزه شهري با پيشگامان انقلاب اسلامي شهرستان اردل ديدار و آنها تجليل کرد.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در این دیدارها با تبریک به مناسبت بيست و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ایران گفت: مردم ولايتمدار شهرستان اردل بيش از ۱۰۱ شهيد والامقام تقديم اسلام کرده و همچنان پيشگام در برنامه‌هاي مذهبي، انقلابي هستند.

جمشيدي افزود: مردم شهيدپرور شهرستان اردل در پيروزي انقلاب اسلامي نقش ويژه‌اي ايفا کردند و به دنيا ثابت کردند که پيرو امام خميني (ره) هستند و امروز نيز مطيع ولي‌ امر مسلمين حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) مي‌باشند.

وي بيان کرد: شهرستان اردل درخشان و پيشگام انقلاب اسلامي است بعد از انقلاب نيز با حضور خود در صحنه‌هاي حساس نشان دادند زمان‌شناس و حامي انقلاب هستند.

در اين ديدار از فريدون طهماسبي و  ولي محمد انصاري پيشكسوتان دوران انقلاب در شهرستان اردل با اهداي لوح سپاس و تنديس تقدير شد.


انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۴:۲۲:۳۹

19 Apr 2024