۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۱۰۸۰
گزارش تصویری

9 دی روز تجلّی وحدت ملّت ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: 9 دی روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف گرایی و عملِ به هنگام مردم فهیم، متدین و زمان‌شناس ایران اسلامی است.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش یوسفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در حاشیه بزرگداشت یوم‌الله 9 دی‌ماه گفت: یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف گرایی و عملِ به هنگام مردم فهیم، متدین و زمان‌شناس ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: روزی که با تجلّی دست قدرت الهی و خلق حماسه‌ای بی‌بدیل با حضور خودجوش امّت عاشورایی در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی صهیونیستی در هم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت‌فقیه در عبور عزت‌آفرین و مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند.

وی بیان داشت: این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند و با کمترین هزینه، اهداف خود را پیش ببرد. لذا زنده نگه‌داشتن و بزرگداشت این یوم‌الله به معنی واقعیِ کلمه و تبیین دستاوردهای گران‌سنگ حرکت در سایه دین، بصیرت افزایی و روشنگری، وظیفه‌ای همگانی است.

جوانان انقلابی استقبال خوبی از مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در شهرستان فارسان داشتند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۴۸

27 Dec 2019