:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> نواخته شدن زنگ استکبارستيزي در 70 مدرسه سامان + تصاوير | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۱۵۰۰

نواخته شدن زنگ استکبارستيزي در 70 مدرسه سامان + تصاوير

معاون فرهنگي و پرورشي آموزش و پرورش شهرستان سامان از نواخته شدن زنگ استکبار ستيزي در 70 مدرسه در شهرستان سامان خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما , محسن اميري معاون پرورشي ، فرهنگي آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه زنگ استکبار ستيزي در ۷۰ مدرسه در شهرستان سامان نواخته شد و به صورت نمادين زنگ استکبار ستيزي در دبيرستان معارف هر سامان با حضور مسئولين و معليمن نواخته شد، اظهار داشت: هدف از نواخته شدن اين زنگ در مدارس را آشنايي دانش آموزان با معنا و مفهوم استکبار، چرايي مبارزه با استکبار و نقش بصيرت و هوشياري در جلو گيري از اقدامات مستکبرانه به خصوص در کشورهاي مسلمان ذکر کرد.

اميري بيان داشت: در کلام رهبر معظم انقلاب استکبار ستيزي يعني يک ملتي زير بار مداخله جويي و تحميل قدرت استکبارگر يا انسان مستکبر يا دولت مستکبر نرود.

وي با اشاره به فرمايشات ديگري از رهبر معظم انقلاب در زمينه استکبار ستيزي بيان داشت: امروز ساعت امروز همزمان در همه مدارس شهرستان سامان زنگ استکبار ستيزي به صدا در آمد.

معاون پرورشي و فرهنگي اداره کل آموزش و پرورش سامان از روز ملي استکبار ستيزي بعنوان يک مسله ي اساسي به تعبير مقام معظم رهبري ياد کرد و افزود:امروز در مدارس براي دانش آموزان از استکبار ستيزي با زياني ساده با توجه به گروه سني دانش آموزان در پايه هاي مختلف تحصيلي سخن گفته شد.

اميري اذعان داشت: زنگ استکبار ستيزي در مدارس نواخته شد تا دانش آموزان که آينده سازان ايران اسلامي هستند نسبت به معنا، آثار و پيامدهاي در جوامع مختلف به ويژه در بين کشورهاي اسلامي شناخت بيشتري پيدا کنند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه ملت ايران خود را استکبار ستيز مي داند يادآور شد: سخنرانان در مدارس براي دانش آموزان به تحليل مسئله استکبار ستيزي پرداختند تا دانش آموزان با دلايل مخالفت ملت ايران با استکبار آشنايي لازم را پيدا کنند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۲۵:۰۷

24 Apr 2024