۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۴۴۸۰

کمپين "انصراف به نفع مردم" در شهر بروجن راه اندازي شد

مردم شهر بروجن با تشکيل "کمپين انصراف به نفع مردم" خواستار کناره گيري برخي از نامزدها در پنجمين دوره انتخابات شوراها شدند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از مردم شهر بروجن براي توسعه و پيشرفت شهر و همچنين فراهم شدن زمينه انتخاب اصلح با راه اندازي کمپين "انصراف به نفع مردم" خواستار کناره گيري برخي کانديداها از فضاي انتخابات شدند.

مردم شهر بروجن معتقدند تعداد زياد نامزدهاي انتخابات در اين دوره مانع از انتخاب افراد اصلح براي تشکيل شورايي کارآمد و شهري توسعه يافته مي شود.

شهروندان بروجني با تشکيل کمپين "انصراف به نفع مردم" درخواست خود را از ۶۳ نامزدي که هم اکنون در صحنه انتخابات حضور دارند اعلام داشتند.

در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ۴۱۹ نفر در شهرستان بروجن نام نويسي کردند که از اين تعداد ۱۷۱ نفر براي شوراهاي شهر و ۲۴۸ نفر براي انتخابات روستاها داوطلب شدند.

پس از پايان بررسي و تائيد صلاحيت ها تعداد نامزدهاي انتخاباتي در شهرهاي 6گانه اين شهرستان به ترتيب شهر بروجن ۶۳ نفر، سفيددشت ۱۹ نفر، فرادنبه ۱۹ نفر، گندمان ۱۵ نفر، نقنه ۱۹ نفر و شهر بلداجي به ۱۱ نفر رسيد که در مجموع ۱۴۶ نفر را شامل مي شود.

گفتني است تعداد ثبت نام کنندگان پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان بروجن نسبت به دوره ي چهارم با رشد ۱۲۰ درصدي مواجه بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۲۵

16 Feb 2020