۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۷۹۹۷
در سامان/

اسماعيل صفاري شهردار سامان شد+ تصاوير

اسماعيل صفاري ساماني به عنوان شهردار سامان معرفي و از زحمات يزدان آقا خاني شهردار سابق تقدير شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، مراسم توديع و معارفه شهردار سامان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني ، امام جمعه سامان، فرماندار حضور پر شور مردم در سالن شهرداري برگزار شد و در اين مراسم آقاي يزدان آقاخاني توديع و اسماعيل صفاري به عنوان شهردار سامان معرفي شد.

با تواضع در راستاي پيگيري مطالبات مردمي گام برداشته شود

فرماندار شهرستان سامان در اين مراسم با بيان اينکه شهرداري يک مجموعه اي است که بايد مشارکت در تمامي امور را مد نظر قرار دهد، اظهار داشت: در شهرداري مهم ترين اولويت ها در زمينه عمراني و استفاده از نيرو هاي عمراني و فني است.

سعيد صالحي اردلي با بيان اينکه بايد با تواضع هر چه بيشتر گامي هاي موثر در راستاي پيگيري مطالبات مردمي از سوي خودم و مسولين شهرستاني صورت گيرد، بيان داشت: به وظايف خود بايد در چارچوب قانون عمل کنيم و برنامه ريزي در راستاي اعتلاي شهرستان و شهر داشته باشيم.

بايد مشارکت مردمي و خردجمعي در جهت اعتلاي شهر صورت گيرد

صالحي با اشاره بر اينکه همه بايد هم فکر و هم نوا باهم مطالبات مردم را به حق دنبال کنند، بيان داشت: با توجه به ظرفيت ها زير ساخت ها براي شهر سامان با هماهنگي شورا و شهردار ايجاد شود.

وي افزود: در شهرداري مشارکت مردمي و خرد جمعي در راستاي اعتلاي شهر نياز است.

صالحي بيان داشت: در حال حاضر فرمانداري سامان در واحد مختلف سياسي در بين ۴۳۰ فرمانداري کشور در بين کمتر از ۱۰۰ فرماندار کشور قرار داد.

مديريت شهري بر پايه مديريت شورايي و مديريت شهروند محور بايد باشد

مدير دفتر امور شهري استانداري چهار محال و بختياري در مراسم توديع و معارفه شهردار سامان با بيان اينکه شهردار کسي است که نگهبان ، حافظ، مدير و مدبر شهر است، بيان داشت: مديريت شهري با پايه مديريت شورايي و مديريت شهروند محور باشد.

آفت شهر هاي کوچک در حوزه مديريتي است

اسلامي گفت: آفت بيشتر شهر هاي کوچک در حوزه مديريتي است با نوجه بر اينکه در شهر هاي کوچک قابليت هاي زيادي وجود دارد.

يوسف اسلامي بابا حيدري با اشاره بر اينکه همه بايد در امور اداري شهر دخيل باشند، بيان داشت: در امور شهري از افراد متخصص و مشاور در همه زمينه ها کمک گر فته شود هرکجا که کار ها به مردم واگذار مي شود کارها و اقدامات با سرعت بيشتري پيش مي رود.

اولويت شهر سامان در سند توسعه ، توسعه گردشگري و ايجاد زير ساخت هاي گردشگري است.

وي با بيان اينکه هدف از برنامه ريزي و مشارکت شهروندان در جهت آباداني شهر است ، اذعان داشت: سند توسعه استان از اولويت هاي استاندار چهار محال و بختياري است و اولويت توسعه شهر سامان در توسعه گردشگري و ايجاد زير ساخت هاي گردشگري است .

اسلامي با اشاره بر اينکه شهرداري سامان جز شهرداري درجه ۶ است ، ابراز داشت: شهرداري سامان جز شهرداري هاي با اوضاع مناسب در سطح استان است.

اولويت کاري به سازي مبلمان شهري و سامان دهي ورودي شهر سامان است

اسماعيل صفاري شهردار سامان بيان داشت: برنامه هاي اجرايي براي شهر سامان ساماندهي ورود هاي شهر سامان ، به سازي مبلمان شهري، پيگيري حل مشکلات معابر و خيابان هاي اصلي، تصويب طرح جامع شهري ، ارتقاء شهرداري از درجه ۶ به درجه ۷ يا۸ است، بيان داشت: براي انجام امور نياز به مشارکت همگاني مردم و شورا است .

انتهای پیام1022ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۲:۲۵

28 Dec 2019